تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت در اولویت ارائه خدمات هستند

به گزارش مجله روگذر، وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای گفت: واحدهای فعال در پروژه درج قیمت تمام شده باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف این وزارت خانه و به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت در اولویت ارائه خدمات هستند

سید مهدی نیازی، معاون هماهنگی و محیط کسب وکار وزارت صنعت، معدن و تجارت در ابلاغیه ای به سازمان های استانی گفت: واحدهای فعال در پروژه درج قیمت تمام شده باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف این وزارت خانه و به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند.

در این ابلاغیه آمده است: با عنایت به اجرای پروژه درج قیمت تولیدکننده در سراسر کشور و اهمیت این فعالیت در ساماندهی نظام توزیع و کاهش قیمت مصرف کننده با تاکید وزیر صنعت، معدن و تجارت، واحدهای فعال در این پروژه باید در اولویت دریافت خدمات از بخش های مختلف این وزارتخانه به ویژه سازمان های استانی قرار گیرند. با جلب مشارکت فعالانه همه واحدهای مشمول طرح در چارچوب زمان بندی و برنامه های ابلاغی، نسبت به اولویت دهی در ارائه خدمات مرتبط با حوزه مأموریتی وزارت صنعت، معدن و تجارت به واحدهای فعال در این پروژه، به ویژه معرفی برای دریافت تسهیلات بند الف تبصره 18 اقدام کنند.

سبد پروژه های مدیریت بازار، یکی از موضوعاتی است که در دوره تازه وزارت صنعت، معدن و تجارت تدوین شده و در آن 16 پروژه تعریف شده که درج قیمت تولید کننده یکی از این پروژه ها است که اجرای آن آغاز شده است.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 29 اسفند 1400 بروزرسانی: 29 اسفند 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2042

به "تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت در اولویت ارائه خدمات هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولیدکنندگان فعال در طرح درج قیمت در اولویت ارائه خدمات هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید