جاده دوبانده گردشگری سرعین ـ آلوارس از سال آینده احداث می گردد

به گزارش مجله روگذر، استاندار اردبیل گفت: به منظور توسعه گردشگری زمستانی و با هدف رونق دسترسی به پیست های اسکی جاده دوبانده گردشگری سرعین ـ آلوارس احداث می گردد.

جاده دوبانده گردشگری سرعین ـ آلوارس از سال آینده احداث می گردد

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت بلیط کانادا از ایران هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، اکبر بهنام جو 13 بهمن ماه 98 در جلسه اقتصاد مقاومتی سرعین توضیح داد: اعتبار پیش بینی شده برای این جاده گردشگری 25 میلیارد ریال است و با احداث آن از سال آینده راستا دسترسی به پیست اسکی آلوارس و پیست های دیگری که در حال احداث است تسهیل می گردد.

او با تأکید به اینکه این استان می تواند به قطب گردشگری زمستانی کشور تبدیل گردد، گفت: ازجمله احداث سه پیست اسکی در دستور کار است و مطابق قول مساعد سرمایه گذار، عملیات احداث پیست اسکی اوجور در سال آینده به اتمام می رسد.

رئیس شورای برنامه ریزی اردبیل متذکر شد: کوشش بر این است که زیرساخت های گردشگری استان تقویت شده و همچنین با جذب سرمایه گذاری داخلی و خارجی تأسیسات گردشگری جدیدی احداث گردد.

او اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار در سفر رئیس جمهور به گردشگری اردبیل را یادآور شد و گفت: با توجه به اینکه گردشگری محور نخست توسعه استان است، انتظار می رود تمامی دستگاه های اجرایی در تقویت زیرساخت ها همکاری داشته باشند.

بهنام جو با اشاره به توسعه زیرساخت های راه در اردبیل گفت: ازجمله ضرورت های جذب گردشگران بهبود راه ها است که در هر سه بخش راه های هوایی، زمینی و ریلی اقداماتی در حال اجرا است.

او گفت: به عنوان مثال علاوه بر توسعه فرودگاه استان و تعریف محورهای چهارخطه، راه آهن اردبیل-میانه نیز در سال 1400 به بهره برداری خواهد رسید تا سفر گردشگران داخلی و خارجی به استان تسهیل گردد.

استاندار اردبیل همچنین به حضور استان در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران اشاره نمود و اضافه نمود: این رویداد فرصت مناسبی برای معرفی اردبیل در سطح ملی و بین المللی است که ضروری است تمامی دستگاه ها در این زمینه اقدامات مؤثری داشته باشند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 758

به "جاده دوبانده گردشگری سرعین ـ آلوارس از سال آینده احداث می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاده دوبانده گردشگری سرعین ـ آلوارس از سال آینده احداث می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید