جاذبه های بنلوکس

به گزارش مجله روگذر، سه کشور همسایه یک اتحادیه اقتصادی و اقتصادی ایجاد کرده‌اند . همه آن‌ها کاملا ً متفاوت هستند و فرهنگ متمایز خودشان را دارند . حتی طبیعت فرق داره . این 10 نقطه بزرگ را در سه کشور بررسی کنید و سفر خود را برنامه‌ریزی کنید !

جاذبه های بنلوکس

لوکزامبورگ , لوکزامبورگ ,
همچنین به عنوان سوییس کوچک نیز می‌دانید که این منطقه مکان و فعالیت‌های بسیار خوبی دارد . این شهر قدیمی‌ترین شهر و مسیرهای پیاده‌روی مختلف است که به کشف دره‌ها , ساختارهای صخره‌ای و طبیعت کمک می‌کند . این پل یکی از محبوب‌ترین مکان‌های پیاده‌روی است . مکانی که در یک جنگل دورافتاده پیدا شده‌است, واقعا ً مرموز به نظر می‌رسد .
چرا آنجا بروم ?
این منطقه سراسر سال فعالیت‌های گرد آوری دارد , دارای مناظر و روستاهای تاریخی است .
هلند , هلند , هلند .
این کلیسا به عنوان بخشی از صومعه دومینیکن تاسیس شد . بعدها بسته شد و پس از بازگشت خاندان استوارت , کلیسا دیگر برای خدمات بکار نرفت . محل برگزاری رویداده‌ای فرهنگی و کتابفروشی بود که سال گذشته افتتاح شد.
چرا آنجا بروم ?
ترکیب معماری مدرن و مدرن و کتاب‌های خرید را تحسین کنید .
موسی پلی موسی , هلند , هلند .
پل بزرگ مثل یک دالان غرق‌شده به نظر می‌رسد , انگار آب برای عابران پیاده شده‌است . این برج در دژ قرن نوزدهم ساخته شده‌است . این ساختمان توسط معماران و معماران , که تصمیم گرفته بودند این کار را انجام دهند , طراحی شده‌است , بنابراین در مجموعه تاریخی " فورت تاریخی " قرار ندارد .
چرا آنجا بروم ?
این پل از چوب ساخته شده‌است که با پوشش ضد قارچی رفتار می‌شود که باعث فرسایش چوب می‌شود . و علاوه بر آن , این پل این تاثیر شگفت‌انگیز از آب را ایجاد می‌کند .
پیاده‌روی در لوکزامبورگ .
یکی از کوچک‌ترین کشورهای دنیا , اندازه دو شهر , در جنگل‌های انبوه و سرسبز بین آلمان و فرانسه جای گرفته‌است . منظره باور نکردنی در روستاها و یا خرابه‌های باستانی پراکنده می‌شود و این تجربه را حتی هیجان‌انگیزتر و فراموش‌نشدنی می‌کند .
چرا آنجا بروم ?
بازدیدکنندگان برنامه‌های سرگرم‌کننده خانوادگی , پیاده‌روی یا گردش‌های تفریحی را پیشنهاد می‌کنند .
ایستگاه لیژ در لیژ , لیژ , بلژیک .
یکی از مهم‌ترین ایستگاه‌های این کشور مرکز حمل و نقل در بلژیک است که یکی از پرجمعیت‌ترین کشورهاست . این ایستگاه جدید با ساختاری ساخته‌شده از شیشه , فولاد و بتن سفید افتتاح شد .
چرا آنجا بروم ?
هنگام سفر در بلژیک , چند دقیقه وقت بگذارید تا این نمونه زیبا از معماری معاصر را تحسین کنید .
جشنواره لاله لاله , هلند :
کشور بازدیدکنندگان از آن‌ها نه تنها در پارک‌ها بلکه به سادگی با سفر به اطراف کشور و عبور از مزارع لاله در مسیر خود .
چرا آنجا بروم ?
اواسط آوریل . اگر زمستان گرم و کوتاه است , از اواخر مارچ به آنجا بروید . در باغ‌های گل لاله , باغ‌های میوه و بسیاری مکان‌های دیگر در کشور قرار دارند .
بلژیک بروژ , بلژیک.
قسمت قرون‌وسطایی بروژ بناهای تاریخی قابل‌توجهی دارد : کلیسای بانوی ما , برای مثال , یکی از بلندترین ساختمان‌های آجری در جهان است . توریست‌ها عاشق گرفتن یک تور قایق‌سواری در کانال‌های بروژ هستند - احتمالا ً بهترین راه برای دیدن شهر .
چرا آنجا بروم ?
یکی از زیباترین و زیباترین شهرهای قرون‌وسطایی در اروپا با کانال‌ها گذشت .
کانال‌ها در آمستردام , هلند ,
هر جا که تو آمستردام میری, در همه شهر کانال هست . بسیاری از مردم سفر می‌کنند و حتی در قایق‌ها زندگی می‌کنند , چون این یک سنت قدیمی است و همچنین در یک شهر شلوغ بسیار راحت است . هتل‌ها نیز گردشگران را با اقامت در آب و سفره‌ای اطراف شهر فراهم می‌کنند .
چرا آنجا بروم ?
یکی از هیجان‌انگیزترین شهرهای اروپا به خاطر روحیه لیبرال , معماری تاریخی خوب و کافی‌شاپ , جایی که می ‌توان یک فنجان خوب قهوه به دست آورد مشهور است .
بری
کشف معماری تاریخی در بروکسل ، بلژیک
مرکز این شهر مرکز اصلی سیاسی اروپا است . بنابراین بخش خوبی از ساختمان‌های پست‌مدرن وجود دارد . با این حال ، قدیمی‌ها دوره‌های تاریخی مانند گوتیک و باروک را پوشش می‌دهند . کاخ‌های مسحور کننده ، کلیساها و قوس‌های مسحور کننده به موقع به شما باز خواهند گشت .
چرا به آنجا بروی ؟
فرهنگ ، معماری ، آشپزی و شکلات بلژیکی - یک دلیل خوب دیگر برای رفتن به بلژیک را بیابید .
1. بازدید از شهر لوکزامبورگ
شهر پایتخت این کشور که در راس تپه‌ای قرار دارد ، در محل تلاقی دو رودخانه ، به معماری شگفت‌انگیز خود می‌بالد . کاخ opulent لوکزامبورگ شهر لوکزامبورگ است که مناظر حیرت‌انگیز و ساختمان‌های زیبا را به خود می‌بالد .
چرا به آنجا بروی ؟
این شهر در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار دارد . علاوه بر این ، چندین موزه مهم از هنر و تاریخ نیز دارد .

انتشار: 11 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 11

به "جاذبه های بنلوکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های بنلوکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید