جریمه نقدی و محرومیت کوتاه مدت در انتظار رئیس باشگاه اینتر

به گزارش مجله روگذر، رئیس باشگاه اینتر به خاطر اظهارات تند اخیرش علیه رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا باید خود را برای جریمه نقدی ومحرومیت آماده کند.

جریمه نقدی و محرومیت کوتاه مدت در انتظار رئیس باشگاه اینتر

به گزارش خبرنگاران به نقل از نشریه کوریره دلواسپورت، پائولو دال پینو رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا در صدد شکایت از استیون ژانگ رئیس باشگاه اینتر است.

ژانگ هفته گذشته در اینستاگرام به دال پینو به خاطر تغییرات به وجود آمده در تقویم بازی های سری A که ناشی از شیوع کرونا در ایتالیا بود، تاخت و او را دلقک خطاب کرد. او چند روز بعد در گفت و گو با CNN تأکید کرد؛ نه تنها از اظهاراتش علیه دال پینو پشیمان نیست بلکه باید تندتر از این ها علیه او حرف می زد، چون خطراتی که به دلیل شیوع کرونا طرفداران را تهدید می نماید نادیده گرفت است. اکنون هم دال پینو قصد تلافی دارد و آماده ارائه شکایت خود به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا است.

در همین حال طبق اعلام کوریره، کمیته انضباطی ایتالیا ممکن است ژانگ و باشگاه اینتر را هر کدام با جریمه نقدی 50 هزار مجازات و فعالیت رئیس چینی نراتزری را هم برای مدتی کوتاه به حالت تعلیق درخواهد آمد. این جدا از مجازات های احتمالی است که امکان دارد در صورت رسیدگی به شکایت دال پینو برای ژانگ در نظر گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 913

به "جریمه نقدی و محرومیت کوتاه مدت در انتظار رئیس باشگاه اینتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جریمه نقدی و محرومیت کوتاه مدت در انتظار رئیس باشگاه اینتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید