جشنواره ملی آموزش محیط زیست فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد

به گزارش مجله روگذر، جشنواره ملی آموزش محیط زیست به صورت ویدئوکنفرانس فردا، یکشنبه ششم بهمن ماه در دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد.

جشنواره ملی آموزش محیط زیست فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات بورسیه تحصیلی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، جشنواره ملی آموزش محیط زیست همزمان با روز جهانی آموزش محیط زیست توسط کرسی یونسکو در آموزش محیط زیست دانشگاه پیغام نور به صورت ویدئوکنفرانس در 31 استان کشور، فردا یکشنبه ششم بهمن ماه برگزار می گردد.

سید محمد شبیری دبیر جشنواره ملی آموزش محیط زیست در این باره گفت: در این مراسم ضمن رونمایی از نماد ملی و پروژه دانشنامه تخصصی آموزش محیط زیست، تعداد 24 نشست تخصصی در حوزه آموزش محیط زیست برگزار می گردد.

بشیری از برپایی پنجمین نمایشگاه تخصصی دستاورد های آموزشی سازمان ها و ارگان های مختلف در حوزه محیط زیست در حاشیه این جشنواره اطلاع داد و اضافه نمود: ارائه سه دقیقه ای خاتمه نامه ها و رساله های دکتری حوزه آموزش محیط زیست نیز از برنامه های دیگر این جشنواره است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 843

به "جشنواره ملی آموزش محیط زیست فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشنواره ملی آموزش محیط زیست فردا، 6 بهمن 98 در دانشگاه پیغام نور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید