تور ارزان استرالیا: جنجال فناوری تشخیص چهره در استرالیا

به گزارش مجله روگذر، دو استان پرجمعیت استرالیا برای اجرای قرنطینه کووید19 از نرم افزار شناسایی چهره یک شرکت ناشناخته استفاده می نمایند که همین امر به جنجال هایی در پی داشته است.

تور ارزان استرالیا: جنجال فناوری تشخیص چهره در استرالیا

با تور ارزان استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

دو استان پر جمعیت استرالیا مشغول آزمایش استفاده از نرم افزار شناسایی چهره هستند که به پلیس یاری می نماید طی قرنطیه کووید 19 حضور افراد در خانه را کنترل نمایند. این در حالی است که توسعه آزمایش های استفاده از این فناوری به ایجاد جنجال هایی در استرالیا منجر شده است.

یک شرکت ناشناخته فناوری به نام جنویس (Genvis) در وب سایت خود اعلام نمود نرم افزارش در استان های نیوساوث ولز و ویکتوریا به طور آزمایشی به کار گرفته شده اند. در این دو استان حدود 25 میلیون نفر از جمعیت کل استرالیا زندگی می نمایند.

طبق اطلاعات موجود در وب سایت جنویس، برنامه های آزمایشی به طور داوطلبانه اجرا می شوند.

این استارت آپ در سال 2020 میلادی فناوری شناسایی چهره خود را با همکاری پلیس استان استرالیایی غربی توسعه داد تا به اجرای محدودیت های رفت و آمدی مربوط به همه گیری کووید 19 یاری کند.

استان استرالیای جنوبی هم آزمایش یک فناوری شناسایی چهره را ماه گذشته شروع کرد. در پی این امر بسیاری از حامیان حریم خصوصی در سراسر دنیا نسبت به توسعه نظارت ها هشدار دادند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1854

به "تور ارزان استرالیا: جنجال فناوری تشخیص چهره در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان استرالیا: جنجال فناوری تشخیص چهره در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید