خبرنگاران آیین پاسداشت ساعت زمین امسال در منازل برگزار می شود

به گزارش مجله روگذر، اراک - خبرنگاران - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی گفت: آیین پاسداشت ساعت زمین امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا در این استان شامگاه شنبه در منازل برگزار می شود.

خبرنگاران آیین پاسداشت ساعت زمین امسال در منازل برگزار می شود

محمد اله داد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: هر سال همزمان با آخرین شنبه ماه مارس، میلیون ها نفر در سراسر کره زمین چراغ های منازل و همه وسایل الکترونیکی خود را در یک ساعت خاموش می کنند تا به زمین دست دوستی بدهند و پیام پاسداشت مام زمین را مخابره کنند.

وی بیان نمود: مردم استان هر سال در این راستا آیینی برگزار می کردند و امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برق نمادهای شهری از ساعت 20:30 تا 21:30 امشب (شنبه) به پاس احترام به زمین، خاموش می شوند و انتظار است مردم نیز در منازل خود با خاموش کردن چراغ ها با این آیین همراه شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: مدیریت بهینه مصرف انواع انرژی از موضوعات مهم در شرایط کنونی زمین است و موفقیت در این مسئله همگرایی جمعی را می طلبد.

اله داد در بخش دیگری از سخنانش گفت: صنعت برق این استان در مواقع بحران همیشه در کنار مردم برای خدمت رسانی مستمر در تامین برق پایدار و مطمئن حضور دارد و در این ایام نیز همه تلاش خود را برای تامین برق مستمر به کار گرفته است.

وی بیان نمود: با شیوع ویروس کرونا ،اپراتورهای مرکز 121توزیع برق استان مرکزی در منزل به تماس گیرندگان از طریق (contact center) پاسخ می دهند و با کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارایه خدمت، امکان پاسخگویی در منزل (Home Agent) ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، نیز می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.

اله داد گفت: 300 نفر از کارکنان این شرکت به صورت مستمر در 12 توزیع برق شهرستان پایداری و استمرار تامین برق مطمئن را برعهده دارند.

وی بیان نمود: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکان خود اقدام به ارایه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت www. mpedc. ir ، تلفن121 ، سامانه پیامکی پیک10001000121،پرداخت صورتحساب از طریق تماس با 1521 و اپلیکیشن همراه برق کرده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی ادامه داد: به منظور جلوگیری از مراجعات متقاضیان و مشترکان حتی در ایام تعطیل، پاسخگویی و ارایه خدمات غیرحضوری به مشترکان از ساعت 8 صبح الی 21 از طریق شماره 121 انجام می شود.

اله داد گفت: در شرایط حساس کنونی با هدف پیشگیری از توسعه ویروس کرونا ،امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده که روش ایجاد ارتباط تصویری با مدیرعامل با ارسال کلمه تماس تصویری به سامانه پیامکی 10001000121 است که از طریق ارسال پیامک، زمان دقیق ایجاد ارتباط از طریق همین سامانه به تماس گیرندگان اطلاع رسانی می شود.

وی شرح داد: کارکنان این شرکت با تماس با مشترکان و ایجاد ارتباط تصویری چهره به چهره و مستقیم با مدیران ارشد درخواست های مشترکان را روزانه بررسی می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی افزود: این شرکت با هدف همکمک کادر درمانی در پیشگیری شیوع ویروس کرونا و کمک به اقتصاد خانواده ها اقدام به تقسیط هزینه انشعاب برق و اضافه نشدن هزینه انشعاب برق برای متقاضیان خانگی کرده است.

اله داد گفت: امید می رود که مردم در این روزهایی که در منزل هستند علاوه بر توجه به توصیه های بهداشتی به مصرف بهینه برق نیر توجه کنند.

بیش از 740 هزار مشترک برق در استان مرکزی وجود دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 966

به "خبرنگاران آیین پاسداشت ساعت زمین امسال در منازل برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آیین پاسداشت ساعت زمین امسال در منازل برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید