خبرنگاران فراخوان طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت منتشر شد

به گزارش مجله روگذر، مشهد- خبرنگاران- معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: فراخوان طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت به منظور پاسداشت این شهدا منتشر شد.

خبرنگاران فراخوان طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت منتشر شد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ کاتالوگ و بروشور از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

صدرا یوسفی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اضافه نمود: پاسداشت مقام شهدای مدافع سلامت که در راستا مراقبت از جان و درمان هموطنان از جان خود گذشتند از اهداف اصلی این رویداد فرهنگی و هنری است.

وی ادامه داد: سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد، از عموم هنرمندان طراح و مجسمه ساز برای شرکت در این طراحی دعوت می نماید.

معاون فرهنگی و هنری سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد گفت: هنرمندان مجسمه ساز می توانند فایل تصاویر و توضیحات طرح و ماکت پیشنهادی خود را حداکثر تا 31 شهریور ماه جاری به نشانی ایمیل [email protected] ارسال نمایند.

وی اضافه نمود: هنرمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این فراخوان با وب سایت art.mashhad.ir و شماره 05138413900 تماس برقرار نمایند.

16 نفر از کادر درمانی استان خراسان رضوی حین خدمت بر اثر ابتلا به بیماری کووید 19 دعوت حق را لبیک گفته و شهید خدمت شدند که هشت نفر از این شهدا پزشکان عمومی و متخصص بودند.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1215

به "خبرنگاران فراخوان طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فراخوان طراحی یادمان شهدای مدافع سلامت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید