کرونا در کمین است، عادی انگاری ممنوع

به گزارش مجله روگذر، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با تاکید بر اینکه کرونا بیشتر در کمین افراد عادی انگار در رعایت پروتکل های بهداشتی است، اظهار کرد: فرایند آمار مبتلایان به کرونا در استان همچنان افزایشی است.

کرونا در کمین است، عادی انگاری ممنوع

به گزارش خبرنگاران خراسان رضوی، دکتر مهدی قلیان خاطر نشان کرد: هفته های سختی را در پیش رو داریم چرا که استان خراسان رضوی در حال حاضر در دامنه شیب کرونا قراردارد و هنوز به اوج قله موج چهارم کرونا نرسیده ایم .

دکتر قلیان تاکید نمود: با توجه به شرایط پیش آمده مردم باید از برگزاری دورهمی ها، میهمانی، مراسم ترحیم و شادی اجتناب کرده، همچنین با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان از برگزاری مراسم افطاری خودداری کرده و پیشنهاد می گردد هزینه های این گونه مراسم را صرف امور خیر و یاری به نیازمندان نمایند.

وی خاطر نشان کرد: برنامه های نظارتی با شدت بیشتری ادامه خواهد داشت و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به سامانه 190 اطلاع دهند.

دکتر قلیان اضافه کرد: در مشهد و تمامی شهرستانهای تحت پوشش دانشگاه، مراکز منتخب ویژه کرونا فعال هستند و به مراجعان خدمات ارائه می دهند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 26 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1658

به "کرونا در کمین است، عادی انگاری ممنوع" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در کمین است، عادی انگاری ممنوع"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید