خرید و فروش آسانِ کالا در شیپور

به گزارش مجله روگذر، تکنولوژی روش و سبک زندگی مردم را متحول نموده است. یکی از مهم ترین جنبه های زندگی مردم که به واسطه حضور تکنولوژی و اینترنت دستخوش تغییر شده است، خرید و فروش کالا است. با وجود اینترنت، خانواده ها دیگر مجبور نیستند که زمان خود را برای خرید حضوری بگذارند و سختی های رفت وآمد به فروشگاه ها را به جان بخرند.

خرید و فروش آسانِ کالا در شیپور

اینترنت یک پلتفرم قدرتمند به وجود آورده است که کاربران می توانند به وسیله آن، تمام مایحتاج و احتیاجمندی های خود را به آسانی و در کسری از ثانیه تهیه نمایند. میلیون ها نفر به صورت روزانه در اینترنت در پی محصولات و خدمات مورد احتیاج خود هستند اما، قبل از تصمیم گیری در خصوص خرید و فروش محصولات مورد احتیاج خود در بازار آنلاین، ضروری است که درباره وب سایت و امن بودن آن تحقیق کنید. وب سایت شیپور، بستری برای خرید و فروش امنِ کالا است و می توانید به این وب سایت به عنوان مرجع خرید احتیاجمندی های خود نگاه کنید.

چرا شیپور؟

مطمئنا سایت ها و فروشگاه های آنلاینِ بسیاری در دسترس همگان هستند و ممکن است از خود این سوال را بپرسید که چرا باید شیپور را به عنوان مرجع خرید و فروش آنلاین انتخاب کرد؟

شیپور بستری برای مبادله کالا و خدمات است و افرادی که در پی خرید و فروش هستند، می توانند کالا و یا خدمت مورد نظر خود را از میان هزاران آگهی پیدا نمایند و این تنوع در شیپور، آن را به فضایی فوق العاده برای انجام معامله تبدیل نموده است. علاوه بر این، پرداخت امن و ضمانت برگشت وجه یکی دیگر از مزایای شیپور به شمار می آید. هزینه پرداخت شده برای محصول، در صورت رضایت شما از محصول و تطبیق آن با تصویر داخل سایت به حساب فروشنده واریز خواهد شد. اما اگر کالای دریافتی تان با توضیحات یا تصاویر مطابقت نداشته باشد، آسیب دیده باشد و یا اینکه متفاوت از کالای سفارشی شما باشد، می توانید کالا را مرجوع و درخواست برگشت وجه کنید.

این مواردی که عنوان کردیم، به شما یاری خواهند کرد که خرید خود را با سرعت بیشتر، آسان تر و ایمن تر انجام دهید. اما مزایای خرید و فروش کالا در شیپور به اینجا ختم نمی گردد. بعضی از امکانات و ویژگی های شیپور در اپلیکیشن و وب سایت آن عبارت اند از:

  • امکان خرید از فروشگاه های معتبر سراسر ایران

  • مشاهده تمام آگهی ها به صورت یکجا

  • ضمانت بازگشت وجه

  • ارسال کالا با کمترین هزینه

  • امکان خرید کالای نو و دست دوم

  • دسته بندی های مختلف برای یافتن سریع کالای مورد نظر

  • امکان فیلتر دسته بندی ها برای دستیابی سریع به کالاها و خدمات بر اساس استان، شهر و حتی محله

  • امکان مرتب کردن آگهی ها بر اساس جدیدترین، مقرون به صرفه ترین، گران ترین و حتی نزدیک ترین آگهی ها بر اساس موقعیت جغرافیایی

  • امکان چت با فروشنده و یا آگهی دهنده

  • مشاهده آگهی ها، کالاها و خدمات در تمام شهرهای ایران

  • پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته

از دیگر ویژگی های شیپور، می توان به آنالیز قیمت ها و قیمت گذاری کالاها و خدمات اشاره نمود. کارشناسان شیپور، قیمت کالا و خدمات را آنالیز می نمایند و اگر ببینند محصولی بیش از ارزش واقعی اش قیمت گذاری شده، قیمت آن را پاک و از عبارت توافقی استفاده می نمایند.

دسته بندی خدمات و کالا در شیپور

تنوع کالا و خدمات در شیپور بسیار بالا است و امکان ندارد کاربری، دست خالی از شیپور خارج گردد. خدمات و کالاها در شیپور به ده گروه مختلف تقسیم می شوند و این ده گروه عبارت اند از:

  • گروه وسایل نقلیه: در این بخش از خدمات شیپور می توانید برای خرید و فروش خودرو، لوازم خودرو، کارشناسی خودرو، قیمت خودرو صفر و کارنموده، خرید ماشین اقساطی و تصادفی، خرید و فروش ماشین سنگین، خرید و فروش موتور سیکلت و لوازم یدکی آن و در نهایت خرید و فروش قطعات خودرو اقدام کنید.

  • گروه ویلا و آپارتمان: در این بخش از خدمات شیپور می توانید برای آگهی های رهن و اجاره خانه و آپارتمان، خرید و فروش خانه و آپارتمان، خرید و اجاره ویلا مانند خرید ویلا در شمال، اجاره سوییت و خرید ملک اداری و تجاری اقدام کنید.

  • گروه استخدام و کاریابی: در این بخش از خدمات شیپور می توانید سراغ آگهی های استخدامی مانند آگهی های کار در خانه، بیمارستان و کارخانه بروید و در کنار آن، تمام آگهی های استخدامی شرکت ها در شهرهای مختلف ایران را مشاهده کنید.

  • گروه خدمات و کسب وکار: خدمات این بخش از شیپور شامل خدمات باربری، نظافت منزل، پزشکی، آموزشی، زیبایی، دکوراسیون و به صورت کلی کارهای خدماتی می گردد.

  • گروه لوازم خانگی: در این دسته بندی از خدمات شیپور می توانید انواع لوازم خانگی نو و دست دوم مانند مبلمان و لوازم آشپزخانه را از برندهای مختلف بخرید.

  • گروه ورزش، فرهنگ و فراغت: این دسته بندی شیپور شامل خرید و فروش اسباب ورزشی و تفریحی مانند دوچرخه، خرید و فروش حیوان خانگی و ملزومات آن، خرید و فروش تور مسافرتی و بعلاوه خرید و فروش وسایل هنری، صنایع دستی و اسباب بازی می گردد.

  • گروه لوازم الکترونیکی: در این دسته بندی شیپور می توانید انواع لوازم الکترونیک مانند لپ تاپ، دوربین عکاسی و کنسول بازی را بخرید و بفروشید.

  • گروه صنعتی، اداری و تجاری: در این بخش از خدمات شیپور می توانید ماشین آلات، لوازم صنعتی و لوازم اداری و تجاری را بخرید و بفروشید.

  • گروه موبایل، تبلت و لوازم جانبی: در این بخش از خدمات شیپور می توانید موبایل نو و کارنموده، تبلت، لوازم جانبی موبایل را بخرید و بفروشید.

  • گروه لوازم شخصی: لوازم شخصی مانند پوشاک، کتاب، لوازم آرایشی، ساعت، زیورآلات و دیگر وسایل را می توانید در این دسته بندی شیپور پیدا و بخرید.

خرید بدون واسطه کالا از شیپور

یکی از عواملی که روی قیمت کالا و خدمات تاثیر می گذارد و باعث بالا رفتن آن می گردد، وجود واسطه برای خرید و فروش است. شیپور این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا محصولات نو و دسته دوم را به صورت مستقیم از فروشنده خریداری نمایند و در تمام مراحل با خود فروشنده در تماس باشند.

شیپور با حذف واسطه ها، این امکان را برای فروشنده فراهم نموده که کالا و خدمات خود را سریع تر و با قیمت مناسب تر بفروشند و علاوه بر این، این فرصت را به خریدار داده تا مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کند و کالا را با قیمتی مناسب خریداری کند. می توان گفت شیپور واسطی برای رقم خوردن یک معامله برد-برد، میان فروشنده و خریدار است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 تیر 1402 بروزرسانی: 7 تیر 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2310

به "خرید و فروش آسانِ کالا در شیپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید و فروش آسانِ کالا در شیپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید