خلیل زاده: عبدی گفت از مدرسه آمده است!، نمی توانم ببینم پنالتی اشتباه علیه پرسپولیس می گیرند

به گزارش مجله روگذر، سپاهان تیم خوب و باشخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. قلعه نویی قبلاً مربی خودم بوده و باشخصیت و خوب است. سپاهان از تیم های خوب لیگ برتر است. امیدوارم بازی خوب و دور از حاشیه باشد تا هواداران از آن لذت ببرند و همراه با سه امتیاز تیم ما!

خلیل زاده: عبدی گفت از مدرسه آمده است!، نمی توانم ببینم پنالتی اشتباه علیه پرسپولیس می گیرند

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت که مقابل اعلام پنالتی اشتباه به سود رقیبان پرسپولیس سکوت نمی کند.

به گزارش تسنیم، شجاع خلیل زاده در گفت وگو با برنامه تلویزیونی سلام صبح بخیر، درباره احضارش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: نمی دانم به کمیته انضباطی دعوت شدم یا نه و نمی دانم چریان چیست. اتفاقاً هر اتفاقی در زمین می افتاد، بچه ها را جدا می کردم. شنیدم به کمیته انضباطی دعوت شدم و امیدوارم که چیزی نباشد. داور بازی باید گزارش بدهد که من با او صحبت کرده ام. فیلمی را هم که همه دارند، می بینند. در صحنه پنالتی که داور اشتباه کرده است، من پیش داور نرفتم.

وی با بیان اینکه در صحنه اعلام پنالتی به سمت داور نرفت، شرح داد: برای تیمی که پنالتی می گیرند، آن هم پرسپولیس که پرطرفدارترین تیم آسیاست، نمی توانم دست روی دست بگذارم تا پنالتی الکی بگیرند و توپ هم گل شود! فیلم و عکس های بازی موجود است. من هم نمی توانم بنشینم و تماشا کنم. بنیادی فر رفیق ماست و او را دوست داریم. او داور جوانی است، اما اشتباه کرد. من هم گفتم اشتباه کرده، اما بنیادی فر پنالتی گرفت و خدارا شکر که توپ گل نشد.

مدافع پرسپولیس درباره شکرگزاری پس از گل نشدن پنالتی گفت: می دانستم که این توپ گل نمی شود و بیرانوند آن را می گیرد. علی بچه دل پاکی است و خدا دوستش دارد. من هم از خدا خواستم که اگر پنالتی ناحق بوده است، توپ گل نشود.

خلیل زاده درباره بازی پیش رو مقابل سپاهان گفت: سپاهان تیم خوب و باشخصیتی است که برای قهرمانی بسته شده است. قلعه نویی قبلاً مربی خودم بوده و باشخصیت و خوب است. سپاهان از تیم های خوب لیگ برتر است. امیدوارم بازی خوب و دور از حاشیه باشد تا هواداران از آن لذت ببرند و همراه با سه امتیاز تیم ما!

وی درخصوص حساسیت بازی مقابل تیم سابقش اظهار داشت: این حساسیت مانند سابق وجود ندارد. بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذاب بوده و امیدوارم این بازی هم جذاب باشد. انشاءالله این مسابقه پرتنش نباشد و همه صحیح و سالم پیش خانواده های خود برگردند.

مدافع تیم پرسپولیس درباره مصدومیت سید جلال حسینی و اینکه آیا با محمدحسین کنعانی زادگان در خط دفاع راحت است یا خیر، گفت: بله. محمد بازیکنی خوب و ملی پوش است. سید جلال کاپیتان تیم ماست و اگر هم در زمین نباشد، از تجربیاتش استفاده می کنیم. امیدوارم او زودتر خوب شود و برشود.

خلیل زاده در این باره که در لیست سیاه تیم ملی است که به این تیم دعوت نشده است، شرح داد: چنین چیزی نیست. عملکرد من باید خیلی بهتر باشد و تلاش می کنم بی حاشیه جلو بروم، کاری به کار کسی نداشته باشم و کارم را انجام بدهم. اگر سرمربی تیم ملی نظرش بود، مرا دعوت می کند. اگر هم نظرش این نبود، برای تیم ملی آرزوی پیروزیت دارم.

وی درباره گابریل کالدون گفت: او طرز تفکر متفاوتی با برانکو دارد. کالدرون مربی خوبی است و با بازیکنان رفیق است. امیدوارم حضور او هم پیروز و همراه با قهرمانی باشد.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا درست است مهدی عبدی از مدرسه آمد و گل زد، گفت: عبدی همشهری ماست. او با یک کوله پشتی سر تمرین آمده بود و گفت از مدرسه آمده است. او اولین بازی لیگ برتر را تجربه کرد که با دربی و گل همراه بود. عبدی قبل از بازی گفته بود خواب دیده ام در دربی بازی می کنم و گل می زنم. من حتی فکر نمی کردم او در لیست 18 نفره باشد، اما خدا عبدی را دوست داشت. او گل زد و برایش خیلی شاد شدم. امیدوارم با این گل اتفاق دیگری برای او نیفتد و پیروز باشد.

منبع: عصر ایران
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 489

به "خلیل زاده: عبدی گفت از مدرسه آمده است!، نمی توانم ببینم پنالتی اشتباه علیه پرسپولیس می گیرند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خلیل زاده: عبدی گفت از مدرسه آمده است!، نمی توانم ببینم پنالتی اشتباه علیه پرسپولیس می گیرند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید