دریاچه هوان کیم؛ زیبایی و آرامش بی نظیر در ویتنام

به گزارش مجله روگذر، ویتنام کشوری غنی از نظر جاذبه های تاریخی و طبیعی است. شهر هانوی از شهرهای عظیم کشور ویتنام و پایتخت این کشور است.

دریاچه هوان کیم؛ زیبایی و آرامش بی نظیر در ویتنام

این شهر دارای جاذبه های جهانگردی بسیار زیادی از جمله موزه های هانوی، محله های قدیمی و دریاچه هوان کیم است. در سالهای اخیر هانوی از نظر جذب جهانگرد بسیار پیروز عمل نموده است.

تورهای جهانگردی ویتنام در سالهای اخیر با امکانات و برنامه های جذاب و فوق العاده شان توانسته اند نظر جهانگردان بسیاری را به خود جلب نمایند. جهانگردان می توانند با تهیه بلیط هواپیما به وسیله این تورها به این شهر سفر نموده و از جاذبه های بسیار زیبای شهر هانوی بازدید نمایند.

دریاچه هوان کیم در شهر هانوی واقع شده است و یکی از مکان های جذاب و زیبای این شهر است، که جهانگردان را برای ساعاتی در طبیعت آرام و بی نظیرش مهمان می نماید. علاوه بر جهانگردان خارجی خود ساکنان هانوی نیز می توانند ساعاتی را در این مکان بگذرانند و از زیبایی های های آن لذت ببرند.

چرا بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی پیشنهاد می شود؟

این دریاچه از جاذبه های زیبای پایتخت کشور ویتنام به حساب می آید و جهانگردان با بازدید از این منطقه می توانند ساعاتی را دور از هیاهوی شهری بگذرانند.

این دریاچه بسیار زیباست و زیبایی های آن به آرامش بی نظیرش ختم نمی شود بلکه وجود معبد، برجی در وسط آن و پلی در دریاچه به زیبایی های آن افزوده است.

کشور ویتنام در سال 2019 جز 10 کشور برتر برای جهانگردی معرفی گردید. جذابیت و برنامه های تورهای جهانگردی که به ویتنام سفر می نمایند در سالهای اخیر بیش از پیش افزایش یافته است و همین جذابیت ها می توانند سفر به ویتنام را به انتخاب اول هر جهانگردی تبدیل کند.

این شهر یکی از شهرهای ارزان به حساب می آید و هزینه اقامت و غذا در مقایسه با سایر مناطق جهانگردی ارزانتر است، همین مورد می تواند به مزیتی برای سفر به هانوی تبدیل شود.

تاریخچه دریاچه هوان کیم هانوی

تاریخچه این دریاچه به یک افسانه قدیمی برمی شود. طبق این افسانه قدیمی یک شمشیر جادویی برای جنگ با چین به امپراطور لی لوی داده شد که این شمشیر متعلق به دریاچه بوده است. بعد از جنگ زمانی که امپراطور به این دریاچه می رود، لاک پشتی مامور بازپس گیری شمشیر امپراطور می شود.

امپراطور شمشیر را به محل اصلی اش یعنی دریاچه هوان کیم باز می گرداند. بعد از این وقایع دریاچه به نام هوان کیم که در لغت به معنی شمشیر بازگردانده شده است معروف می شود. در یک سمت از دریاچه بنایی قابل مشاهده است که به معبد نگوک سان معروف است. قدمت این معبد به قرن 19 بازمیشود. این معبد به قهرمان ملی ویتنام به نام تران هونگ دآ او اهدا شده است.

دریاچه هوان کیم هانوی

بخش های مختلف دریاچه هوان کیم هانوی

این دریاچه در بخش قدیمی شهر هانوی واقع است . مساحت دریاچه نزدیک به 12000 هکتار است و یک مرکز بی نظیر برای آرامش و گذراندن اوقات فراغت ساکنان و جهانگردان فراهم نموده است.

این دریاچه طبیعتی بسیار سرسبز و زیبا را داراست. در وسط این دریاچه عمارتی وجود دارد که به برج لاک پشت معروف است، باید در نظر داشت که رفت و آمد به این قسمت مرسوم نیست. در ساحل شمالی دریاچه جزیره جاده قرار گرفته است که معبدی به نام نگوک سان در این جزیره وجود دارد، پل بسیار زیبا و با شکوهی که به رنگ قرمز است جهت رسیدن به این معبد است.

این دریاچه محل زندگی لاک پشت های زیادی است که یکی از آن ها جز نمونه های نادری است که از آن فقط سه عدد وجود دارد و تنها یکی از آن ها در این دریاچه زندگی می نماید. همچنین باید در نظر داشت همه روزه در اطراف دریاچه برنامه های موسیقی و سرگرم نماینده ای برای جهانگردان و بازدید نمایندگان برگزار می شود.

بهترین زمان برای رفتن به دریاچه هوان کیم هانوی

از آن جایی که این دریاچه منظره سرسبز با درختان بسیار زیادی دارد برای سفر فصل پاییز و بهار پیشنهاد می شود زیرا در این فصول آب و هوای معتدل و نسیم خنکی دارد و می توان از طبیعت چشم نواز آن بهتر بهره برد. آخر هفته ها این دریاچه شلوغ تر از سایر روزها است. در هنگام صبح این مکان محلی برای انجام آداب دینی به نام مراسم تایچی است. اگر به دنبال آرامش بیشتر در این مکان هستید پیشنهاد می شود که بعد از ظهر به این دریاچه بروید زیرا خلوت تر است.

هزینه و زمان پیشنهادی برای بازدید از دریاچه هوان کیم هانوی

برای بازدید از این دریاچه 1 الی 2 ساعت کافی است ولی اگر جذب طبیعت آرامبخش این دریاچه شدید می توانید زمان بیشتری را سپری کنید و از آرامش این مکان بیشتر استفاده کنید. این دریاچه ورودیه ندارد ولی برای بازدید از معبد آن بایستی بلیت تهیه شود.

سایر محل های دیدنی نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی

موزه زنان ویتنام: 700 متر

موزه پلیس ویتنام: 1.2 کیلومتر

موزه تاریخ ارتش ویتنام: 1.8 کیلومتر

معبد ادبیات: 3.6 کیلومتر

هتل های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی

هتل چی بوتیک: 700 متر

هتل اپریکات: 1 کیلومتر

هتل مارولوس: 1.2 کیلومتر

هتل اورنیتال: 1.7 کیلومتر

هتل پالمی: 1.7 کیلومتر

رستوران های نزدیک به دریاچه هوان کیم هانوی

رستوران مادام ین: 1.6 کیلومتر

رستوران چست نات: 1.7 کیلومتر

رستوران هانگ هوی: 1.7 کیلومتر

کافه رستوران گکو: 1.7 کیلومتر

رستوران گاردن هاوس: 1.8 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1667

به "دریاچه هوان کیم؛ زیبایی و آرامش بی نظیر در ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دریاچه هوان کیم؛ زیبایی و آرامش بی نظیر در ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید