دستگیری جاعل اسناد قضایی در یک پرونده مهم اقتصادی

به گزارش مجله روگذر، مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیرو های مسلح از دستگیری فردی که با جعل مهر و مدارک قصد داشت وثیقه جعلی کلان برای یکی از متهمان پرونده های مهم اقتصادی را فراهم کند، اطلاع داد.

دستگیری جاعل اسناد قضایی در یک پرونده مهم اقتصادی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از سازمان قضائی نیرو های مسلح علیرضا بیگمرادی مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیرو های مسلح گفت: پس از اشرف اطلاعاتی حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیرو های مسلح در مورد ساخت یک عدد مهر و تهیه اوراق اداری با آرم این سازمان، بلافاصله موضوع در دستور کار کارشناسان حفاظت و اطلاعات نهاده شد و با اجرای یک سری اقدامات اطلاعاتی، فرد مظنون شناسایی شد.

وی اضافه کرد: در بازرسی از این شخص، مهر و اوراق جعلی سازمان قضائی نیرو های مسلح کشف و متهم دستگیر و به همراه پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیرو های مسلح گفت: در تحقیقات به عمل آمده معین شد، متهم قصد داشته با استفاده از اوراق جعلی، در قالب نیابت قضائی به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان محمودآباد و متعاقباً ارجاع امر به کانون کارشناسان رسمی این شهرستان، ملکی را به قیمت بسیار بالاتر از ارزش واقعی آن کارشناسی و مقدمات تودیع وثیقه برای آزادی یکی از متهمان پرونده های اقتصادی را فراهم کند.

به گفته بیگمرادی نحوه ارتباط فرد دستگیر شده با متهمان پرونده در دست آنالیز است.

وی تلفن 1580 را برای ارتباط شهروندان با حفاظت و اطلاعات سازمان قضائی نیرو های مسلح اظهار داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1497

به "دستگیری جاعل اسناد قضایی در یک پرونده مهم اقتصادی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری جاعل اسناد قضایی در یک پرونده مهم اقتصادی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید