دعوت از شهردار مشهد برای سخنرانی در اجلاس شهرداران دنیا

به گزارش مجله روگذر، رئیس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد از دعوت رسمی از شهردار مشهد برای سخنرانی در پنجمین اجلاس دوسالانه شهرداران دنیا در سنگاپور اطلاع داد.

دعوت از شهردار مشهد برای سخنرانی در اجلاس شهرداران دنیا

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حسین کشیری گفت: پنجمین اجلاس دوسالانه شهرداران دنیا در سنگاپور با حضور بیش از 150 کشور دنیا در حالی برگزار می گردد که برای نخستین بار از شهردار مشهد به منظور سخنرانی در این اجلاس به صورت رسمی دعوت به عمل آمده است.

وی با اشاره به اینکه زمان برگزاری این اجلاس، پانزدهم لغایت بیست و سوم تیرماه سال 95 است، عنوان نمود: حضور شهردار مشهد در این اجلاس می تواند فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردهای مدیریت شهری و تغییر نگاه متخصصان این عرصه به رویکردهای مثبت موجود در ایران اسلامی باشد.

رئیس اداره روابط خارجی شهرداری مشهد شعار این اجلاس را چالش های معمول و اشتراک تجارب عنوان نمود و ادامه داد: همچنین در این همایش، توسعه پایدار در شهرهای دنیا، چالش های عمومی، بهبود کیفیت زندگی و راهکار های اشتراک تجارب به بحث و آنالیز گذاشته می گردد.

کشیری با بیان اینکه پنجمین اجلاس دوسالانه شهرداران دنیا در شهر سنگاپور (پایتخت این کشور) برگزار می گردد، خاطر نشان کرد: در حاشیه اجلاس نیز نمایشگاه دستاوردهای کلانشهرهای دنیا در حوزه مدیریت شهری برپا خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 370

به "دعوت از شهردار مشهد برای سخنرانی در اجلاس شهرداران دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت از شهردار مشهد برای سخنرانی در اجلاس شهرداران دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید