دیبالا: هیچکس انتظار نداشت با پای راست گل بزنم، قبول دارم بهترین بازی مان را انجام ندادیم

به گزارش مجله روگذر، تنها گلزن مصاف تیم های فوتبال یوونتوس و میلان در هفته دوازدهم سری A از زدن گلی که باعث پیروزی تیمش شد بسیار شاد است.

دیبالا: هیچکس انتظار نداشت با پای راست گل بزنم، قبول دارم بهترین بازی مان را انجام ندادیم

به گزارش خبرنگاران، در شبی که کار یوونتوس برای کسب پیروزی از میهمانش میلان گره خورده بود، پائولو دیبالا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت تا سه امتیاز این بازی را برای بانوی پیر به ارمغان آورد. او کار ترکیبی زیبای تیمش را با یک حرکت انفرادی و در نهایت شلیک توپ با پای غیرتخصصی اش کامل کرد تا یووه دهمین پیروزی اش را در این فصل کسب کند و دوباره به صدر جدول رده بندی سری A برگردد.

دیبالا که در دقیقه 55 بازی به جای کریستیانو رونالدو به زمین بازی رفت، در انتها مسابقه به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: فکر می کنم که برای همه خیلی مهم بود که ما این بازی را ببریم و اهمیتی نداشت که چه کسی گل می زند. قبول دارم که ما بهترین بازی مان را انجام ندادیم اما باید ما به هر شیوه ممکن برای رسیدن به هدف اول مان که بردن اسکودتو است، بازی ها را ببریم. میلان فصل را خوب آغاز نکرده اما هنوز هم میلان است. میلان تیمی با بازیکنانی سطح بالاست که می تواند برای هر حریفی دردسرساز شوند و شزنی هم امشب درون دروازه تیم ما عملکرد خوبی داشت.

دیبالا درباره گلی که به ثمر رساند هم گفت: هیچکدام از بازیکنان حریف انتظار نداشتند که من با پای راستم گل بزنم اما توپ روی پای راست من آمد و چاره ای نداشتم جز اینکه با همان پا به آن ضربه بزنم و خوشبختانه توپ داخل دروازه رفت.

مهاجم آرژانتینی یوونتوس درباره رقابت این تیم با اینتر در کورس قهرمانی سری A نیز گفت: شاید به نظر برسد که سال جاری از میان اینتر یا یوونتوس یکی اسکودتو را می برد اما هنوز تا انتها فصل زمان زیادی باقی مانده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 662

به "دیبالا: هیچکس انتظار نداشت با پای راست گل بزنم، قبول دارم بهترین بازی مان را انجام ندادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیبالا: هیچکس انتظار نداشت با پای راست گل بزنم، قبول دارم بهترین بازی مان را انجام ندادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید