راموس، رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک می نماید

به گزارش مجله روگذر، کاپیتان تیم فوتبال رئال مادرید میخواهد در تابستان پیش رو راهی منچستریونایتد گردد.

راموس، رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک می نماید

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس که در خاتمه فصل جاری بازیکن آزاد خواهد شد و هنوز با رئال مادرید برسر تمدید قرارداد به توافق نرسیده، به نظر می رسد برای ادامه دوران حرفه ای خود راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد. بر اساس ادعای روزنامه انگلیسی میرر، راموس 34 ساله در تابستان پیش رو میخواهد با خاتمه قراردادش با رئال مادرید، راهی منچستریونایتد گردد. طبق این گزارش؛ این مدافع اسپانیایی منچستریونایتد را گزینه مورد علاقه خود می بیند اما احتمال پیوستن به تیم هایی همچون منچسترسیتی و لیورپول را هم رد نخواهد کرد.

خوسپ پدرول، روزنامه نگار سرشناس اسپانیایی و مجری برنامه تلویزیونی ال چیرینگیتو پنجشنبه شب در همین برنامه مدعی شد که مدیران باشگاه رئال مادرید جدایی سرخیو راموس را در تاریخ 30 ژوئن (9 تیر 1400) قطعی می دانند. طبق ادعای این روزنامه نگار، فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) به راموس گفته اگر با کاهش 10 درصدری دستمزدش موافقت کند، قراردادش برای دو سال تمدید خواهد شد، در غیر این صورت باشگاه قرارداد یک ساله ای به او پیشنهاد خواهد داد. راموس هم در پاسخ به پرس گفته به پیشنهادهای دیگر گوش خواهد داد.

اخیراً شبکه رادیویی اوندا سِرو اسپانیا هم اطلاع داد؛ باشگاه پاری سن ژرمن نسبت به خدمت دریافت راموس مصمم است و در این راستا پیشنهادی سه ساله به این مدافع اسپانیایی داده است. PSG میخواهد با ارائه پیشنهادی با دستمزد 15 میلیون یورو در سال این بازیکن را برای پیوستن به تیم تحت راهنمایی مائوریسیو پوچتینو متقاعد کند.

راموس که قرارداد کنونی اش در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد، تا به امروز به رئال مادرید برای کسب 22 جام مختلف از جمله 5 قهرمانی در لالیگا، 2 قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

او که در سال 2005 از سویا به جمع سفیدپوشان مادریدی ملحق شد تا به امروز در 668 بازی برای این تیم به میدان رفته و 100 گل هم به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1527

به "راموس، رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راموس، رئال مادرید را به مقصد منچستریونایتد ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید