ربیعی: همواره تیم های من جزو مدعیان لیگ بودند، با وسواس به دنبال تقویت تیم مان خواهیم بود

به گزارش مجله روگذر، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان تأکید کرد همیشه تیم های تحت راهنمایی او جزو مدعیان لیگ دسته اول بوده اند.

ربیعی: همواره تیم های من جزو مدعیان لیگ بودند، با وسواس به دنبال تقویت تیم مان خواهیم بود

محمد ربیعی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره پیروزی یک بر صفر تیم مس رفسنجان مقابل خوشه طلایی ساوه و قهرمانی تیمش در نیم فصل نخست لیگ دسته اول گفت: ما روزی که کارمان را در رفسنجان شروع کردیم، دو هفته مانده به شروع مسابقات بود. برنامه ریزی باشگاه هم به نحوی بود که بتوانیم نسبت به سال های گذشته که همیشه تیم صندلی دو رقمی داشت، نتایج آبرومندانه تری کسب کنیم و صندلی مان را ارتقا دهیم.

وی در ادامه یادآور شد: زمانی که ما شروع کردیم تقریباً تمام تیم ها زودتر از ما تمرینات شان را شروع و بازیکنان مدنظرشان را هم جذب نموده بودند. ما حتی تا ساعتی قبل از بازی هفته اول و حتی بعد از بازی اول مان هم به دنبال جذب بازیکن بودیم. به همین خاطر مجبور بودیم کار تاکتیکی و کار بدنی را در موازات هم جلو ببریم. خدا را شکر همان طور که همه دیدند با این شرایط شرایط تیم مان به نحوی پیش رفت که توانستیم کم کم خودمان را بالا بکشیم.

سرمربی تیم مس رفسنجان در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار است تیمش در انتها فصل هم یکی از تیم های راه یافته به لیگ برتر باشد، گفت: همیشه در سال هایی که کار کردم تیم های من جزو مدعیان بودند. خدا را شکر طبق برنامه ریزی که داشته ایم سال جاری هم تیم خوبی داریم، اما الان در وسط راه هستیم و امیدواریم در انتها فصل صندلی خوبی نصیب مان گردد.

ربیعی درباره تقویت تیمش در نیم فصل توضیح داد: بله، برای جذب بازیکن برنامه داریم و به دنبال این هستیم تا نقاط ضعف مان رفع کنیم، اما شرایط جذب بازیکن در نیم فصل با ابتدای فصل متفاوت است. باید ببینیم شرایط چطور پیش می رود و با وسواس کافی جلو برویم.

وی در انتها گفت: جا دارد از مدیرعامل شرکت صنایع مس و مدیرعامل و کمیته فنی باشگاه هم تشکر کنم که همیشه از تیم حمایت کردند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 746

به "ربیعی: همواره تیم های من جزو مدعیان لیگ بودند، با وسواس به دنبال تقویت تیم مان خواهیم بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ربیعی: همواره تیم های من جزو مدعیان لیگ بودند، با وسواس به دنبال تقویت تیم مان خواهیم بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید