هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران ، تیم ملی هندبال کشورمان عصر امروز یکشنبه 28 مهرماه در دومین دیدار خود در چارچوب رقابتهای انتخابی المپیک 2020 به مصاف تیم بحرین خواهد رفت .

هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است

علیرضا حبیبی سرمربی تیم ملی هندبال ایران پیرامون برد شیرین تیم برابر کره جنوبی و وضعیت تیم قبل از این بازی گفت: اولین بازی خود را مقابل تیم کره جنوبی انجام دادیم و خدا را شکر علی رقم بازی بسیار سختی که مقابل این تیم داشتیم به پیروزی رسیدیم .

وی ادامه داد :تیم کره جنوبی تیم با تجربه ای بود. این تیم در مسابقات جهانی دوره قبل در سال 2019 دانمارک حضور داشت البته تیم ما هم چندین بازیکن لژیونر خود را که در لیگ های خارجی حضور دارند را در اختیار نداشت و با ترکیب جوان و مابقی بازیکنان لژیونر در میدان حاضر شد و خدا را شکر که یک بازی خوب مقابل کره جنوبی انجام دادیم و توانستیم فزونی خود را تا انتها بازی حفظ کنیم و پیروز میدان باشیم .

سرمربی تیم ملی هندبال بیان داشت : امیدوارم در بازی امروز با کوشش بازیکنان و با تمام توان مقابل تیم بحرین که عنوان دار مقام دوم آسیا هم هست قرار بگیریم و نتیجه خوبی کسب کنیم .

وی درباره بازی با تیم کویت هم گفت : همین طور امیدوارم در سومین دیدار خود برابر تیم کویت که پس از سالها تعلیق دوباره به مسابقات آمده است نتایج خوبی را کسب کنیم و به جمع چهار تیم برتر آسیا را پیدا کنیم .

حبیبی تاکید نمود: اولین هدف ما راهیابی به جمع چهار تیم مسابقات است و بعد از آن باید به فکر بازیهای مرحله دوم رقابت ها باشیم .

تیم ملی هندبال کشورمان امروز یکشنبه و از ساعت 18:30 در دومین دیدارش به مصاف بحرین می رود .

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 597

به "هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدفمان راهیابی به جمع چهارتیم اصلی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید