زندگی در دوران پساکرونا ، آغاز تولید پروژه های تلویزیونی و سینمایی در چین

به گزارش مجله روگذر، گروه های تولید پروژه های مهم سینمایی و تلویزیونی در چین با پایان یافتن قرنطینه ناشی از شیوع کرونا کار خود را با رعایت موارد ایمنی و بهداشتی از سر گرفته اند.

زندگی در دوران پساکرونا ، آغاز تولید پروژه های تلویزیونی و سینمایی در چین

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، درام جاسوسی ژانگ ییمو و سریال های محبوب تلویزیونی از جمله پروژه هایی هستند که اجازه یافته اند فرایند تولید را در چین پس از کرونا از سر بگیرند. با باز شدن درهای استودیوها و روشن شدن دوربین ها، نشانه های زندگی به صنعت فیلم و سینما در چین بازگشته و شاید در آینده نزدیک سینماها هم بازگشایی شوند.

استودیوهای سینمایی و تلویزیونی در شهرهای نینگبو، شانگهای، کینگدائو و شیان فعالیت خود را آغاز کرده اند و تولید سریال هایی چون افسانه فی و بسان یک رودخانه خروشان ادامه یافته است. تنگنا به کارگردانی ژانگ ییمو هم یکی از مهم ترین پروژه های سینمایی در چین است که بازیگران و گروه تولید آن سر صحنه بازگشته و کار را از سر گرفته اند.

راه افتادن چرخ تولید در صنعت فیلم و سینما بخشی از برنامه اصلی دولت چین برای بازگرداندن قطار اقتصاد این کشور به ریل اصلی است. بازگشایی سالن های سینما و آغاز فعالیت دوباره مکان های گردشگری و البته باز شدن مدارس و برگشتن دانش آموزان به کلاس های درس هم در این راستا ارزیابی می شود. هر چند بسکمک از این فعالیت ها از ترس بازگشت موج دوم ویروس کرونا دوباره بسته و تعطیل شده اند.

مقام های مسئول در صنعت فیلم و سینمای چین برای تعطیل نشدن فعالیت های قوانین سختگیرانه اعمال کرده اند. از جمله قرنطینه شدن کامل عوامل و بازیگران و لزوم آشنایی با اطلاعات مربوط به پیشگیری از شیوع بیماری های فراگیر. مقام های محلی هم با دادن مشوق های مالی چون کاهش اجاره تجهیزات سینمایی و تامین غذای گروه ها به ادامه گردش چرخ تولید کمک می کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 982

به "زندگی در دوران پساکرونا ، آغاز تولید پروژه های تلویزیونی و سینمایی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زندگی در دوران پساکرونا ، آغاز تولید پروژه های تلویزیونی و سینمایی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید