ساری: اگر قرار بود ببازیم چه بهتر که به ناپولی ببازیم

به گزارش مجله روگذر، سرمربی یوونتوس بازی برابر تیم سابق خود را یک ملاقات خاص و رویایی توصیف کرد.

ساری: اگر قرار بود ببازیم چه بهتر که به ناپولی ببازیم

به گزارش خبرنگاران، یوونتوس یکشنبه شب در هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا برابر ناپولی نهاده شد و 2 بر یک از میزبانش مغلوب شد تا مائوریسیو ساری دست خالی ناپل را ترک کند.

مائوریسیو ساری بعد از شکست تیمش برابر ناپولی گفت: ملاقات با ناپولی برای ما یک بازی بدی بود ، ما از رویکرد اشتباهی برخوردار بودیم و از نظر فیزیکی نیز نتوانستیم مثل حریف خودمان عمل کنیم. بدیهی است که این نمی تواند روندی باشد که به دنبال آن بوده باشیم. بازی ما باعث شد ناپولی در شرایطی بهتری قرار گیرد. مهم ترین ایرادی که تیم من در این ملاقات داشت این بود که کند ظاهر شدیم و حریف از این فرصت استفاده کرد و توانست به ما ضربه بزند.

در این ملاقات کریستیانو رونالدو، گونسالو ایگواین و پائولو دیبالا هر سه از ابتداد برای تیم شان به میدان رفت و رونالدو پیروز شد برای هشتمین بازی پیاپی در لیگ ایتالیا گلزنی کند.

سرمربی سوونتوس در ادامه گفت: من تصمیم گرفتم که به هر 3 بازیکن بازی بدهم چون این بازیکنان در شرایط بهتری قرار داشتند و از ابتدا بازی کردند. با این حال من از تحرک مهاجمان و در کل بازیکنان خودم در این ملاقات راضی نیستم و معتقد هستم می توانستیم نتیجه بهتری به دست بیاوریم. به همین خاطر تصمیم گرفتم داگلاس کاستا را نیز به زمین بازی بفرستم ولی این تعویض نیز تغییر زیادی ایجاد نکرد و در نهایت مغلوب شدیم و به همین خاطر من به تیم رقیب برای ارائه بازی برتر تبریک می گویم. ناپولی همواره برای من تیمی بزرگ و خاطره انگیزی بوده است و بازی برابر این تیم و حضور دوباره در ناپل احساس ویژه ای برای من دارد. اگر قرار بود ببازیم چه بهتر که به ناپولی ببازیم که از این شرایط خارج گردد.

یوونتوس در صورت برد در این ملاقات می توانست اختلاف خود را با تیم دوم به 6 امتیاز برساند ولی با این شکست اکنون با 3 امتیاز بیش تر نسبت به اینتر در صدر جدول واقع شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 847

به "ساری: اگر قرار بود ببازیم چه بهتر که به ناپولی ببازیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساری: اگر قرار بود ببازیم چه بهتر که به ناپولی ببازیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید