سردار تک ستاره ایران در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش مجله روگذر، رسانه های روس عملکرد سردار آزمون ستاره زنیت در دیدار این تیم با لیون در لیگ قهرمانان می گویند سردار با وجود یک فرصت گلزنی عالی که بدست آورد ولی عملکرد فوق العاده ای نداشته است.

سردار تک ستاره ایران در لیگ قهرمانان اروپا

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ورزش سه، زنیت سنت پترزبورگ روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف لیون رفت و پیروز شد با دو گل آرتم دزوبا و ماگومد اوزدویف در این بازی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده و شانس خود برای صعود از این گروه را به شدت افزایش دهد. سردار آزمون به گزارش رسانه های روس با اینکه در این بازی یک بار فرصت گلزنی خیلی خوبی بدست آورد که از دست داد ولی در کل عملکرد متوسطی به نمایش گذاشت. آنالیز عملکرد سردار در این رسانه ها از قرار زیر است:

  • سرعت 5

سردار که به سرعت بالای خود مشهور است زمانی که توپ در اختیار تیم او قرار گرفته است در کار با توپ و نگه داشتن توپ و ایجاد فضا برای هم تیمی هایش استعداد زیادی دارد. اما سردار در بازی مقابل لیون از نظر سرعت چندان خوب ظاهر نشد و کمتر پیش آمد که با استارتهای ناگهانی به درون فضاهای خالی تیم حریف نفوذ کند. البته سردار در اواخر نیمه اول چند بار سعی کرد از مدافعین مستقیمش بگریزد ولی تنها یکی دو بار پیروز به این کار شد.

  • دقت تهاجمی 6

اولین فرصت خوب سردار در دقیقه 6 بازی بدست که او به سرعت وارد محوطه جریمه حریف شد ولی نتوانست از این فرصت خود استفاده کند. دومین فرصت سردار در دقیقه 35 بدست آمد که فرصت او در میانه محوطه جریمه بار دیگر از دست رفت. البته بین این دو فرصت آزمون یک فرصت عالی دیگر بدست آورد که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد ولی در برگشت نتوانست برای دروازه بان مسئله ای ایجاد کند تا او توپ را مال خود کند. با اینکه سردار در روزهای خوب خود بارها خودش را به پشت مدافعین حریف می رساند ولی در بازی مقابل لیون نتوانست مدافعین تیم فرانسوی را چندان آزار دهد.

  • دقت پاسها 5

سردار آزمون در روسیه به عنوان یک بازیکن تکنیکی شناخته می گردد که بدون معطل کردن و زدن ضربات اضافی در حرکات ترکیبی به خوبی حضور پیدا می نماید. ولی در بازی مقابل لیون سردار همه فضاهای مورد نظر خود را توسط حریف بسته شده می دید و در نتیجه بسیاری از پاسهای سردار توسط بازیکنان لیون قطع شد. البته در دقیقه 9 پاس سردار به کوزایف پاس خیلی خوبی بود و او در دقیقه 40 هم یک پاس قطری عالی برای هم تیمی اش مهیا کرد که او نتوانست از آن استفاده کند.

  • عملکرد 8

با اینکه سردار در خط حمله در باز کردن دروازه حریف و ایجاد فرصتهای گلزنی چندان پیروز نبوده ولی رسانه های روسی به این اشاره می نمایند که او در فاز دفاعی با دوندگی های بی امانش باعث می شد بسیاری از ضدحمله های لیون یا خنثی شده یا سرعت شان کاسته گردد. به همین دلیل است که روس ها در نهایت به عملکرد کلی سردار در این بازی نمره 8 را اختصاص داده اند.

  • لیگ قهرمانان اروپا | بارسا راهی مرحله حذفی شد، معادله پیچیده 4 تیم
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 آذر 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 620

به "سردار تک ستاره ایران در لیگ قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سردار تک ستاره ایران در لیگ قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید