سرمربی بازارهای کوثر اصفهان: شرایط بهم ریخته و سختی داشتیم

به گزارش مجله روگذر، خبرنگاران/اصفهان سرمربی تیم فوتسال بازارهای روز کوثر گفت: شرایط بهم ریخته و سختی داشتیم و در مجموع خوب نبودیم.

سرمربی بازارهای کوثر اصفهان: شرایط بهم ریخته و سختی داشتیم

سعید رستمی بعد از شکست تیمش برابر سن ایچ ساوه در هفته پنجم لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: متاسفانه هفته گذشته روی یک اتفاق دروازه بان اول تیم را از دست دادیم و به این بازی نرسید. انتظار داشتیم که دروازه بان دوم بتواند خودش را اثبات کند، اما شرایط به گونه ای پیش رفت که او هم اخراج شد و از دروازه بان سوم استفاده کردیم که اولین دقایق بازی در بزرگسال را تجربه می کرد و این شرایط تیم ما را سخت تر کرد.

سرمربی تیم بازارهای روز کوثر اصفهان اضافه نمود: شرایط تیم مقداری بهم ریخته بود و در مجموع خوب نبودیم. تیم سن ایچ نشان داد نتایج هفته های گذشته اتفاقی نبوده و تیم بسیار هماهنگ و خوبی است.

وی ادامه داد: البته دقایقی از بازی را می توانستیم به بازی برگردیم، اما ناموفق بودیم و کارمان سخت شد، باید بیشتر تمرین کنیم و چشم به بازی های آینده داشته باشیم.

به گزارش خبرنگاران، رستمی در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل تیم ملی حفاری، گفت: ملی حفاری از تیم های خوب لیگ است و پتانسیل حضور در 4 تیم پایانی را دارد، اما در هفته های اخیر نتایج خوبی نگرفته و کار سختی مقابل این تیم داریم. هفته آینده یک بازیکن و در نیم فصل 2 بازیکن اضافه می کنیم و باید خودمان را تقویت کنیم، چرا که به 3 امتیاز هفته آینده احتیاج داریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 بهمن 1399 بروزرسانی: 25 بهمن 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1480

به "سرمربی بازارهای کوثر اصفهان: شرایط بهم ریخته و سختی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی بازارهای کوثر اصفهان: شرایط بهم ریخته و سختی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید