سفر امن به جزایر کیش و قشم با اجاره ویلای تمیز

به گزارش مجله روگذر، آنچه که این روزها دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده، ویروسی خطرناک و مسری به نام COVID-19 یا همان کرونا است. مسئله ای که از اهمیت زیادی برخوردار است، پیشگیری های لازم جهت مبتلا نشدن به این ویروس خطرناک می باشد. همان طور که می دانید، در خانه ماندن بهترین راه حل پیشگیری جهت ریشه کن کردن این بیماری است؛ اما حالا پس از گذشت چندین ماه از شیوع این ویروس ضروری است که افراد جامعه با عایت پروتکل های بهداشتی، تا حدودی زندگی عادی خود را از سر بگیرند و به کارهای شخصی خود رسیدگی کنند. سفر نیز از این قاعده مستثنی نیست.

سفر امن به جزایر کیش و قشم با اجاره ویلای تمیز

جهت دریافت خدمات ساخت باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

اگر این روزها قصد سفر به جزایر کیش و قشم را دارید، می توانید در این مطلب علاوه بر آشنایی با جاذبه های گردشگری این دو جزیره زیبای خلیج فارس با نحوه اجاره ویلای ارزان از سایت هومسا آشنا شوید. اقامتگاه هایی که مسافران می توانند با خیال آسوده از امنیت، ضدعفونی بودن و امنیت آن ها در آن اقامت داششته باشند.

در امان ماندن از ویروس کرونا در سفر

با وجود کرونا اجاره ویلای تمیز و ضدعفونی شده به یکی از مهم ترین دغدغه های مسافران تبدیل شده است. اقامت تمیز و بهداشتی در یک اقامتگاه امن و ضدعفونی شده، مساله ای است که بیش از هر مورد دیگری ذهن مسافران را به خود مشغول می نماید. اقامتی با خیال آسوده و امن.

لازم است در این شرایط مقدمات سفر امن را قبل از سفر فراهم نموده تا بتوانیم با آمادگی کامل خاطره ای خوب و به یاد ماندنی را برای خود و همسفرانمان رقم بزنیم.

راه های ساده و تعریف شده ای برای در امان ماندن از ویروس کرونا وجود دارد که تقریبا همگی ما با آن ها آشنایی داریم، اما برای در امان ماندن از ویروس کرونا در طول سفر راه های متفاوتی دارد و توجه این به نکات لازم است. چند مورد از مهم ترین این نکات:

1- شست و شوی مرتب دست ها

2- ضدعفونی دست ها و وسایل شخصی

3-عدم حضور در اماکن شلوغ و پر جمعیت

4-عدم استفاده از وسایل عمومی و حضور در مناطق شلوغ و پر خطر پر خطر

5- همراه داشتن آب آشامیدنی تصفیه شده

6- همراه داشتن مواد غذایی خشک و سالم

7-ماسک زدن تمام همسفران

8- نزدیک نشدن به حیوانات خیابانی

با داشتن اطلاعات کافی از ویروس کرونا و آشنایی با روش های پیشگیری از آن و هم چنین رعایت مسائل بهداشتی می توانید ترس و نگرانی را از خود دور کنید و سفر بی نظیری را تجربه نمایید.

کیش جزیره زیبای خلیج فارس

جزیره کیش یکی از محبوب ترین مناطق گردشگری در بین ایرانیان و به ویژه نسل جوان است. کیش که معروف ترین جزیره خلیج فارس است از زیباترین جزایر مرجانی دنیا شناخته می گردد. مراکز خرید زیبا، رستوران ها، تفریح های آبی و سواحل جزیره، یک بسته عالی برای استراحت و گذراندن اوقات مفرح و رمانتیک ایجاد می کنند در کیش ایجاد می کنند.

یکی از دلایل شهرت زیاد جزیره کیش زمستان خوش آب و هوای آن است. هنگامی که سایر مناطق ایران سرد و پوشیده از برف است می توانید انگشتان پا را در ماسه های سفید و گرم ساحل خلیج فارس قرار دهید و یا از هیجان جت اسکی روی آب فیروزه ای خلیج فارس لذت ببرید. جذابیت اصلی این جزیره سواحل زرق و برق دار آن است. کیش جزیره بزرگی نیست و وسعت آن تنها حدود 91 کیلومتر مربع است، ولی سواحل مرجانی وسعت زیادی از این جزیره را به خود اختصاص داده اند. صخره های مرجانی در بستر دریا آب را تصفیه می کنند و آن را به صورت کریستالی شفاف می کنند طوری که می توان دنیای زیر آب را دید. گردشگران می توانند در آب های آبی همچون جواهر سواحل خلیج فارس شنا کنند و از تفریحات دریایی این جزیره لذت ببرند و حتی از آرامش ساحل این جزیره لذت ببرند. هم چنین اجاره ویلا تمیز و ضد عفونی شده در کیش کار بسیار ساده ایست. کافیست کاربران با مراجعه به وبسایت homsa.ir با جستجوی نام کیش در وبسایت هومسا برای اجاره سوئیت و ویلا آنلاین در کیش اقدام کنند. قیمت های مناسب، تعداد زیاد اقامتگاه های ثبت شده و پشتیبانی خوب وبسایت رزرو اقامتگاه را برای کاربران ساده می نماید.

جزیره شگفت انگیز قشم

اولین خصوصیتی که می توانیم با آن قشم را معرفی کنیم، این است که در میان جزایر خلیج فارس و هرمز به عنوان بزرگترین جزیره شناخته می گردد. سواحل سنگی قشم از فضای داخلی کوهستانی و زیبای آن محافظت می کنند. قشم از جزیره های بسیار جذاب در جنوب و از پربازدیدترین آنها نیز محسوب می گردد. طبیعت جزیره قشم با اینکه بافت بکر، قدیمی و سنتی خود را حفظ نموده است، کاملاً متفاوت است و این باعث می گردد احساس کنید در یک کشور کاملاً جدید هستید و همانطور که می بینید در سال های اخیر تبدیل به یکی از مقاصد پرطرفدار و پرگردشگر داخلی شده است که افراد زیادی برای سفر به آن اقدام می کنند،

این جزیره زیبا دارای یک ژئوپارک بی نظیر است و در برخی از مناطق بکر و شگفت انگیز حیوانات وحشی و بناهای تاریخی قرار گرفته است. علاوه بر این، آنچه در خصوص این منطقه جالب توجه است فرهنگ ساکنان آن است که ترکیبی از فرهنگ های ایرانی و عربی است. اجاره ویلا روزانه در قشم اصلا کار سختی نیست. هومسا در این جزیره انواع اقامتگاه ها مانند اقامتگاه بومگردی، هتل، ویلاها و سوئیت های ساحلی را برای اجاره در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

اقامتگاه و ویلا های تمیز هومسا

هومسا یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است که به شما یاری می نماید، با خیال راحت و ایمنی کامل ویلا، سوئیت و اقامتگاه مد نظر خود را اجاره نمایید.

این اقامتگاه ها هر روز قبل از ورود مهمانان ضدعفونی می شوند و بعد از رفتن آنان نیز دوباره تمام وسایل و خانه ضدعفونی خواهد شد. پس با خیال راحت اقامتگاه های مورد نظر خود را با خیال آسوده انتخاب کنید و از جزایر زیبای کیش و قشم لذت ببرید.

منبع: چمدان
انتشار: 12 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1153

به "سفر امن به جزایر کیش و قشم با اجاره ویلای تمیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر امن به جزایر کیش و قشم با اجاره ویلای تمیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید