صنعت نفت با پیروزی برابر گل گهر صدر جدول را از این تیم گرفت

به گزارش مجله روگذر، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پیروز شد در دیداری خانگی گل گهر سیرجان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و دومین شکست پیاپی را به شاگردان قلعه نویی تحمیل کند.

صنعت نفت با پیروزی برابر گل گهر صدر جدول را از این تیم گرفت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام یک بازی دیگر پیگیری شد. در این مسابقه تیم های فوتبال صنعت نفت و گل گهر از ساعت 15 و در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی 2 بر یک صنعت نفت به خاتمه رسید.

بازی در نیمه اول، با چند موقعیت از گل گهر آغاز شد و د ر ادامه تیم میزبان بازی را به دست گرفت و صاحب موقعیت شد اما گل اول مسابقه را گل گهر به ثمر رساند. در دقیقه 27 مسابقه در شلوغی محوطه جریمه صنعت نفت، توپ به گادوین منشا رسید و او هم با یک ضربه محکم و سرضرب توپ را به سقف دروازه حریف چسباند تا 6 گله گردد.

صنعت نفت که نمی خواست امتیاز یک بازی خانگی را از دست بدهد روی یکی از حملاتش در نیمه دوم صاحب ضربه پنالتی شد و طالب ریکانی در دقیقه 51 بازی را به تساوی کشاند. در دقیقه 67 مسابقه هم رضا خالقی فر دومین گل صنعت نفت را به ثمر رساند تا دومین شکست پیاپی قلعه نویی و تمیش رقم بخورد.

گل گهر هفته قبل هم با همین نتیجه به پیکان باخت. مسابقه ای که در آن باز هم منشا تک گل تیمش را به ثمر رسانده بود. منشا در هفته های ابتدایی لیگ با گلزنی تیمش را به صدر جدول رساند اما در دو هفته اخیر، عملکرد نه چندان خوب خط دفاعی و دروازه بان گل گهر باعث شد گل های منشا بی اثر گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 27 دی 1399 بروزرسانی: 27 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1424

به "صنعت نفت با پیروزی برابر گل گهر صدر جدول را از این تیم گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنعت نفت با پیروزی برابر گل گهر صدر جدول را از این تیم گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید