عکس ها حرف می زنند فینالیست یک جشنواره ایتالیایی

به گزارش مجله روگذر، فیلم عکس ها حرف می زنند به کارگردانی افشین امیاری در بخش فیلم های بلند به مرحله فینال نیمه نهایی جشنواره سان مائورو تورینزه ایتالیا راه یافت. این جشنواره از سال 2017 کار خود را در شهر سان مائورو تورینزه شروع نموده است.

عکس ها حرف می زنند فینالیست یک جشنواره ایتالیایی

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش تجارت نیوز، عکس ها حرف می زنند به تهیه کنندگی مسعود چمنی پیش از این برگزیده بخش بلند داستانی جشنواره آموزشگاه فیلم و هنر شیلی، جشنواره فیکمارک ونزوئلا و جشنواره اکشن آن فیلم آمریکا شده و در این سه کشور به نمایش در آمده بود.

داستان فیلم قصه فیلمسازی است که سعی دارد با تلفیق سینما به عنوان هنری متحرک ناطق و عکاسی به عنوان هنری ثابت صامت فرم روایتی جدیدی را تجربه کند که به پدیده ای ثابت ناطق می رسد.

فیلمساز به مدت یک هفته در آتلیه ای مستقر می گردد تا روزی یک سوژه را پیدا کند که حاضر باشد از او عکسی گرفته گردد و از آن مهم تر حاضر باشد داستان عاشقانه زندگی اش را بازگو کند یعنی بعد از شنیدن کلمه عشق به یاد اولین کسی و داستانی که می افتد آن را با زبان خود روایت کند تا مخاطب بدون هیچ پیش قضاوتی به تصویر شخص خیره شده و به داستانش گوش دهد.

تمرینی برای گوش دادن. هفت آدم، هفت داستان عاشقانه. هفت نسل، تجربه عشق در نسل های مختلف، تفاوت ها و اشتراکات.

این فیلم 62 دقیقه ای شهریور 1395 به طور کامل در مشهد فیلمبرداری شد و از نوع فیلم های آلترناتیو و ارزان است که به دور از تشریفات مرسوم فیلمسازی و با حذف عوامل غیرضروری ساخته شده است.

افشین امیاری کارگردان این فیلم پیش از این، سه فیلم کوتاه به نام های تحویل بهار (100ثانیه)، روزمردگی (17 دقیقه)، غذا تمام شد! (19 دقیقه) ساخته است.

بازیگران و عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: افشین امیاری، تهیه کننده: مسعود چمنی، صدا و سیما، بازیگران: مبینا نظرخوانی، فرزاد براتیان، ملیکا گنجی، مجتبی مرادزاده، مسعود صابری بهداد، هایده رضازاده، شایان صابری بهداد، فیلمبردار، تدوین و صدا: کیوان شهبازی، مجری طرح و عکاس: میلاد صیاد، طراح و مجری چهره پردازی: نوشین امیاری، دستیار تهیه: نادر علیزاده، دستیار کارگردان و برنامه ریز: شایان صابری بهداد، موسیقی متن: مصطفی ملک با همکاری حسام رمضانی.

منبع: مهر

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 607

به "عکس ها حرف می زنند فینالیست یک جشنواره ایتالیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ها حرف می زنند فینالیست یک جشنواره ایتالیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید