فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!

به گزارش مجله روگذر، هافبک پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد بابت درگیری لفظی اش با سرمربی منچسترسیتی ابراز پشیمانی کرد، اما آن را یک واکنش به بی احترامی طرف مقابل دانست.

فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!

به گزارش خبرنگاران، برنو فرناندس، هافبک پرتغالی جدید شیاطین سرخ که در ماه ژانویه به این تیم پیوست، می گوید از مشاجره اش با پپ گواردیولا در جریان دربی اخیر شهر منچستر راضی نیست، اما به خودش بابت انجام این کار حق می دهد.

در دقایق انتهای آن بازی که با پیروزی 2 بر صفر شیاطین سرخ در استادیوم اولدترافورد انتها یافت، فرناندس پس از درگیری لفظی تند با گواردیولا، رو به سرمربی اسپانیایی رقیب همشهری انگشت خود را روی لبانش گذشت و از او خواست که سکوت اختیار کند. این حرکت او اگرچه طرفداران من یونایتد را به وجد آورد، اما با نقدها فراوانی هم همراه شد. با این حال بازیکن سابق اسپورتینگ لیسبون می گوید که او پاسخ بی احترامی گواردیولا را داده است.

برنو فرناندس درباره این اتفاق به شبکه اسکای اسپورتس گفت: من درباره این موضوع با بعضی از دوستان حرف زده ام. بعضی از مردم با خودشان می گویند پپ همه چیز برده، برونو چه کسی است که بخواهد به او بی احترامی کند؟ اما من باید بگویم که اتفاقاً مسئله همین احترام است. الان که خارج از زمین بازی هستم می گویم که بار دیگر چنین حرکتی نمی کنم اما در آن لحظه کلماتی که گواردیولا به من گفت دیوانه ام کرد و استرس و فشاری که به خاطر بازی داشتم هم مزید بر علت شد تا آن حرکت را انجام دهم.

فرناندس اضافه کرد: من برای پپ و تمام چیزهایی که برده است، احترام قائلم. او خدماتی به فوتبال نموده که باعث تغییر بعضی ذهنیت ها درباره این ورزش شده است. با این حال در آن لحظه او به من بی احترامی کرد و به همین دلیل لیاقت احترام مرا نداشت. الان اما این موضوع دیگر برایم اهمیتی ندارد. چیزی که در زمین بازی رخ می هد همانجا برای من تمام می گردد و خارج از آن فقط یک اتفاق در گذشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 930

به "فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندس: گواردیولا لیاقت احترام مرا نداشت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید