لغو رونمایی از تندیس المپیکی ها ، کرونا در تالار مشاهیر را بست

به گزارش مجله روگذر، برگزاری مراسم رونمایی از تندیس مدال آوران المپیک و پار المپیک که قرار بود انتها تیرماه انجام گردد، لغو شده است.

لغو رونمایی از تندیس المپیکی ها ، کرونا در تالار مشاهیر را بست

به گزارش ایسنا، کمیته ملی المپیک در نظر دارد در خاتمه هر ماه از تندیس پنج قهرمان المپیک و یک پارالمپیک رونمایی کند. حتی برنامه ریزی برای اینکه هر ماه از کدام مدال آوران تجلیل گردد نیز انجام گرفته است. از آنجا که شیوع ویروس کرونا دوباره شدت پیدا نموده و حتی تست پنج نفر از کارکنان کمیته هم مثبت شده است، بنابراین کمیته ملی المپیک هم فعلا باید قید برگزاری این مراسم را بزند.

سید محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش در تبادل نظر با ایسنا درپاسخ به این پرسش که با توجه به افزایش شیوع ویروس کرونا مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد یا خیر، گفت: ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا بخشنامه ای ابلاغ نموده مبنی براینکه برگزاری مراسم و همایش ها تا خاتمه تیرماه لغو گردد و با توجه به شرایط موجود به نظر می رسد تمدید گردد.

موزه ها نیز به دستور وزارت میراث فرهنگی تعطیل هستند. از طرفی افرادی که باید دعوت کنیم اکثرا سن بالایی دارند و حتی اگر بخواهیم مراسمی با حداقل نفرات برگزار کنیم هم حدود 50 نفر خواهند شد از این رو فعلا امکان برگزاری مراسم نیست.

منبع: عصر ایران
انتشار: 21 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1172

به "لغو رونمایی از تندیس المپیکی ها ، کرونا در تالار مشاهیر را بست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو رونمایی از تندیس المپیکی ها ، کرونا در تالار مشاهیر را بست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید