محدودیت های کرونایی از ساعت 12 امروز شروع شد، جریمه 500 هزارتومانی برای خودروهای متخلف

به گزارش مجله روگذر، معاون وزیر کشور با اشاره به جریمه 500 هزار تومانی برای خروج خودروها از استان های دارای پلاک همان استان گفت: اگر خودرویی اصرار به تردد کند متوقف می گردد. این تصمیم از ساعت 12 امروز آغاز و تا ساعت 24 آدینه ادامه می یابد.

محدودیت های کرونایی از ساعت 12 امروز شروع شد، جریمه 500 هزارتومانی برای خودروهای متخلف

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی وزیر کشور، صبح امروز (دوشنبه 12 آبان) در حاشیه جلسه وزرای کشور و بهداشت گفت: با توجه به فرایند بیماری مخصوصا در 25 استان کشور که در شرایط خطر قرار داشتند تصمیم گرفتیم محدودیت تردد در مراکز 25 گانه استان ها را در نظر بگیریم که به نوعی 6 استان هم درگیر خواهند شد و به نوعی تردد در آنها هم ممنوع خواهد بود.

وی ادامه داد: مردم تهران در شهرهای حاشیه ای تهران می توانند حضور پیدا نمایند اما از محدوده استان تهران نمی توانند خارج شوند. ما مرز استان ها را در نظر گرفتیم لذا تردد در خود استان ها مسئله ای ندارد.

ذوالفقاری با اشاره به جریمه 500 هزار تومانی برای خروج خودروها از استانهای دارای پلاک همان استان گفت: اگر کسی اصرار به حرکت کند خودروی او متوقف می گردد. این تصمیم از ساعت 12 امروز آغاز و تا ساعت 24 آدینه ادامه می یابد. در این طرح، تهران و البرز را یک استان در نظر گرفته ایم.

وی گفت: ممنوعیت تردد فقط برای خودروهای پلاک شخصی است و شامل حمل و نقل عمومی اعم از قطار، هواپیما و اتوبوس های بین شهری نمی گردد.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: البته افراد از کنار گذرهای جاده می توانند حرکت نمایند ولی نمی توانند به داخل شهرها وارد شوند.

ذوالفقاری در خصوص اینکه چرا استان های شمالی شامل این طرح نشدند توضیح داد: استان های شمالی مشمول شرایط خطر نبودند ولی وقتی از تهران و دیگر استان ها کسی نمی تواند خارج گردد پس این استان ها ها مسافر ندارند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1360

به "محدودیت های کرونایی از ساعت 12 امروز شروع شد، جریمه 500 هزارتومانی برای خودروهای متخلف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های کرونایی از ساعت 12 امروز شروع شد، جریمه 500 هزارتومانی برای خودروهای متخلف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید