مراسم شروع سال تحصیلی امروز در دانشگاه تهران برگزار می گردد

به گزارش مجله روگذر، مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها امروز، 23 شهریور ماه با حضور وزرای علوم و بهداشت و سخنرانی برخط رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

مراسم شروع سال تحصیلی امروز در دانشگاه تهران برگزار می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مراسم شروع سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، راس ساعت 11 امروز، 23 شهریور ماه 1399 با سخنرانی برخط رئیس جمهور در دانشگاه تهران برگزار می گردد.

در مراسم شروع سال تحصیلی 1400-1399، دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و فناوری کشور، جمعی از استادان، دانشجویان، وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و جمعی از مسئولان کشور و رؤسای دانشگاه ها حضور خواهند داشت.

وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رؤسای دانشگاه های تهران و علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران، یک عضو هیأت علمی به نمایندگی از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و یک دانشجو به نمایندگی از دانشجویان، سخنرانان این مراسم خواهند بود.

گفتنی است، این مراسم به صورت مستقیم از سایت دانشگاه تهران پخش خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1261

به "مراسم شروع سال تحصیلی امروز در دانشگاه تهران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراسم شروع سال تحصیلی امروز در دانشگاه تهران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید