مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد برگزار گردید

به گزارش مجله روگذر، به نقل از روابط عمومی کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی جمهوری اسلامی ایران، مسابقات سافاری کویرنوردی زرین روزهای 30 بهمن و یکم اسفندماه 99 با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، حوزه اتومبیل رانی کانون، کلوپ ملی سافاری و حوزه اتومبیل رانی کانون در استان یزد، با حضور تیم های منتخب سراسر کشور برگزار گردید.

مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد برگزار گردید

حسین اربابی مدیرعامل کانون دنیا گردی و اتومبیل رانی، در مورد برگزاری این مسابقات ،گفت: قطعا یکی از جذاب ترین مهارت های اتومبیل رانی، کویرنوردی است که در این مسابقه اتومبیل رانان سراسر کشور، در رقابت با یکدیگر مهارت خود را در کویرنوردی و رمل نوردی محک زدند.

او اضافه کرد: ایجاد هیجان و انگیزه برای کسب مهارت و دانش اتومبیل رانی با برگزاری مسابقات و رقابت های ملی یکی از راهکارهای اساسی توسعه اتومبیل رانی است. در این فضای محبت آمیز اتومبیل رانان ضمن کسب تجربه تازه، به گفتگو و تجربه می پردازند که این امر خود موجب ارتقای سطح کیفی اتومبیل رانی کشور خواهد شد.

اربابی یادآور شد: در اجرای برنامه ها همیشه این نکته را مدنظر داشتیم که حفظ محیط زیست و طبیعت، وظیفه ای انسانی و تعهدی قلبی است، بنابراین در کنار لذت بردن از طبیعت همیشه باید در حفظ و احیای آن کوشا باشیم.

این دوره از مسابقات به صورت تیمی (هر سه خودرو یک تیم) در دو روز و هر روز حدود 30 کیلومتر رمل نوردی به صورت مختصات یابی برگزار گردید و تیم های اصفهان، بم، خراسان جنوبی، یزد و اردکان به ترتیب مقام های اول تا پنجم را کسب کردند.

منبع: گردشبان
انتشار: 29 اسفند 1399 بروزرسانی: 29 اسفند 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1552

به "مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات سافاری کویرنوردی زرین یزد برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید