معرفی بهترین طرح های مفهومی از ساختمان های ویلایی فوق مدرن

به گزارش مجله روگذر، در این مطلب قصد داریم به معرفی طرح هایی مفهومی ساختمان های ویلایی فوق مدرن در ابرشهر لس آنجلس آمریکا بپردازیم که به تازگی منتشر شده و توجهات زیادی را بخود جلب نموده اند. لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا برای طراحان و معماران داخلی و خارجی به مانند یک زمین بازی سرگرم کننده است، درست مثل یک شهربازی عظیم و رنگارنگ که همگان را برای گذراندن اوقاتی خوش و فراموش نشدنی به خود می خواند. دلیل علاقه بیش از حد معماران به شهر لس آنجلس بهره بردن این مکان از مناظر طبیعی فوق العاده با خصوصیات جغرافیایی کم نظیری مانند کوه های زیبا، منظره اقیانوس آرام و ساحل تفریحی و همچنین آسمان خراش های خیره کننده در مرکز شهر است. به همین خاطر معمولا بناهایی که در بالای تپه ها قرار می گیرند، مدرن ترین و خلاقانه ترین نمونه ها در دنیای معماری هستند. درست مانند این چند خانه لوکس و فوق مدرنی که توسط گروه طراحی ونتیج (Vantage Design Group) نقشه ریزی شده اند.

معرفی بهترین طرح های مفهومی از ساختمان های ویلایی فوق مدرن

جهت دریافت خدمات طراحی ویلاهای کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هر کدام از خانه های ویلایی زیرسعی نموده توصیفی آینده نگرانه از طبیعت اطرافش ارائه بدهد. برای مثال خانه زیر که در منطقه معروف و البته گران قیمت هالیوود هیلز قرار گرفته از حجم ها و اشکال منحنی شکل در نمای ظاهری استفاده می نماید و سعی نموده شکلی شبیه به جریان آبی داشته باشد که از نوک سرسبز کوه سرچشمه می گیرد. البته شکل شبیه مایع این بنا علاوه بر مفهوم بالا بنوعی نشان دهنده انحنای طبیعی محل احداث بنا و احترام به طبیعت نیز می باشد.

خیابان های پرشیب و پر پیچ و خمی که در بین مجموع تپه های هالیوود هیلز کشیده شده اند یکی دیگر از مکان های بکر و پرطرفدار لس آنجلس است. این خیابان های پر پیچ و خم که در محله برد استریت قرار دارند بعداز هالیوود هیلز جزء پرطرفدارترین مکان های این شهر است به همین خاطر خانه زیر دقیقا همان زیبایی ها را که از این محله انتظار می رود بنمایش می گذارد. نمایی بیرونی خانه خیلی مختصر و مفید زیبایی خود را ابا استفاده از عناصری طبیعی مانند سنگ، چوب، آب و همچنین چراغ و آتش بنمایش می گذارد.

در ادامه مدل های دیگر را مشاهده خواهید کرد:

ساختمان های ویلایی فوق مدرن

منبع: اتاق
انتشار: 5 آبان 1399 بروزرسانی: 5 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1262

به "معرفی بهترین طرح های مفهومی از ساختمان های ویلایی فوق مدرن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین طرح های مفهومی از ساختمان های ویلایی فوق مدرن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید