مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

به گزارش مجله روگذر، در نمودار متوسط دما هوای گوانگجو، متوسط دما هم به صورت درجه سلسیوس و هم درجه فارنهایت آورده شده است. ستون های زرد دماهای متوسط در طول سال را به فارنهایت نشان می دهند. همان طور که دیده می شود از ماه ژوئن تا اوایل اکتبر، گوانگجو بیشترین دما را دارد.

مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

جزیره شیامان، محلی عالی برای قدم زدن و دیدن جاذبه های این منطقه از شهر است. جزیره Shamian پارک های زیبا و ساختمان های زیادی دارد که یادگار دوره ای است که گوانگجو در قرن نوزدهم در مالکیت خارجی ها بوده است. ساختمان ها صد سال یا بیشتر عمر دارند و نمونه های خوبی از معماری غربی در گوانجو هستند.

نمایشگاه بین الملی ماشین و تجهیزات الکتریکی گوانگجو (Guangzhou International Auto Motor & Electrical Appliance Exhibition) در ماه فوریه برگزار می شود.

نوامبر یکی از بهترین زمان ها برای انجام فعالیت های خارج از منزل و دیدن جاذبه های گوانجو و همچنین منطقه های جنوب چین مانند شنزن، هنگ گنک و ماکائو است. روزهای خنک تر و کوتاه تر نوامبر، منظره هایی عالی در پارک های اطراف شهر مانند پارک جنگلی شیمن (Shimen) به وجود می آورند. پارک ملی Shimen حدود 1.5 ساعت رانندگی به سمت شمال با گوانگجو فاصله دارد و دارای جنگل هایی با درختان رنگارنگ و بامبوهای فراوان است.

منبع مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم

انتشار: 14 آبان 1400 بروزرسانی: 14 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1899

به "مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آب و هوای گوانجو (آب و هوای گوانگجو) را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید