مقاله: اردبیل؛ سرزمین چشمه های بهشتی

به گزارش مجله روگذر، در متن گزارش شما را به دیدن پل معلق مشگین شهر دعوت کردیم. بد نیست درباره این پل بیشتر بدانید. این پل معلق روی رودخانه خیاوچایی و در پارک جنگلی مشگین شهر قرار گرفته است. عبور از روی این پل می تواند به فراموش نشدنی ترین هیجان زندگی تان تبدیل گردد. این پل 2 متر عرض و با توجه به تعداد روزهای سال 365 متر طول دارد و به عنوان طولانی ترین پل معلق خاورمیانه شناخته می گردد. ساخت آن در ارتفاع 80 متری موجب شده است به گذرگاهی سرشار از هیجان بدل گردد و هواداران بسیاری از سنین مختلف پیدا کند.

مقاله: اردبیل؛ سرزمین چشمه های بهشتی

این اقامتگاه زیبا 2 اتاق 45 متری دارد و در آن سرویس بهداشتی و حمام به صورت مشترک قابل استفاده است. از ویژگی ها و امکات فراهم شده برای مهمانان این اقامتگاه می توان به آشپزخانه عمومی، راهنمای گردشگری و پارکینگ اشاره نمود. هزینه اقامت در این اقامتگاه به ازای هر نفر و برای هر شب 50 هزار تومان است. راه اندازی پل معلق تمام شیشه ای در منطقه دربند هیر با فاصله 20 کیلومتری از اردبیل در بهار 98 می تواند روزهای خاطره انگیزتری برای شما رقم بزند.

رودخانه بالیخلو نیز دیگر جاذبه این شهر است که از وسط شهر عبور می نماید. حاشیه این رودخانه، پارک ساحلی و خیابان معلم، مکان تفریحی مناسبی برای گردشگران است.

شمال استان اردبیل در فصل بهار آب و هوای مناسبی دارد. از میدان وحدت اردبیل به طرف مشگین شهر که یکی از قطب های گردشگری استان است، حرکت کنید. در خروجی شهر امامزاده صدرالدین به عنوان یکی از جاذبه های مذهبی اردبیل به چشم می آید. در اینجا پمپ بنزین نیز وجود دارد. مسافت اردبیل تا مشگین شهر حدود 100 کیلومتر است. پلیس راه در فاصله 15 کیلومتری اردبیل واقع شده است.

منبع مقاله: اردبیل؛ سرزمین چشمه های بهشتی

انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1889

به "مقاله: اردبیل؛ سرزمین چشمه های بهشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: اردبیل؛ سرزمین چشمه های بهشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید