مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد صفحات ویکی پدیا تا سگ رباتیکی که همیار سالمندان است

به گزارش مجله روگذر، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد صفحات ویکی پدیا تا سگ رباتیکی که همیار سالمندان است

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

صفحات ویکی پدیا همیشه به عنوان صفحاتی مرجع برای دریافت اطلاعات در نظر گرفته می شوند اما جالب است بدانید که بعضی صفحات ویکی پدیا تا خاتمه سال 2019 رکورد بازدید را شکسته اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سگ رباتیک تامبات یکی از فزونین همیاران برای سالمندان است که درست مثل یک دوست صمیمی برای افراد عمل می نماید و می تواند ارتباطی موثر با انسانها داشته باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های اوپو رینو 3 و رینو3 پرو که از دو روز پیش معرفی شده اند ، از مرز 1.46 میلیون پیش فروش در چین فراتر رفته اند و از این تعداد 580 هزار گوشی به وسیله JD.com پیش فروش شده اند.مشروح خبر را اینجا ببینید.

همانطور که همه تلفنهای جدید سال 2020 مورد توجه قرار دارند. یکی از اولین مواردی که این روزها مورد توجه واقع شده است این است که گوشی پیکسل4a چه امکاناتی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها نبرد برای فزونی در حوزه فراوری شارژ سریع تلفن همراه بسیار داغ شده است، نبردی که اتمالا در سال 2020 نیز افزایش پیدا کند. در حال حاضر این ایده توسط اوپو و رینو ایس در حال انجام است و قادر به دستیابی 4000 میلی آمپر ساعت از صفر تا شارژ کامل در 30 دقیقه هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 784

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد صفحات ویکی پدیا تا سگ رباتیکی که همیار سالمندان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از رکورد صفحات ویکی پدیا تا سگ رباتیکی که همیار سالمندان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید