موریاسو: از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی دارم، فربیک: عمان صد درصد صعود می نماید

به گزارش مجله روگذر، سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن در آستانه رویارویی با عمان گفت: از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی در این بازی دارم.

موریاسو: از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی دارم، فربیک: عمان صد درصد صعود می نماید

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، هاجیمه موریاسو در نشست خبری پیش از دومین بازی تیم ملی فوتبال ژاپن در گروه F جام ملت های آسیا 2019 برابر عمان که از ساعت 17 فردا (یکشنبه) شروع می گردد، گفت: این دومین بازی ما در مرحله گروهی خواهد بود و می خواهیم مهیای ارائه بهترین عملکردمان شویم. فکر می کنم در قالب کار گروهی بتوانیم بهترین عملکرد را برای رسیدن به پیروزی انجام دهیم. به شخصه از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی برای بازی فردا برابر عمان دارم.

وی اضافه کرد: ژاپن در بازی برابر عمان تهاجمی ظاهر خواهد شد و نمی خواهم زیاد روی بحث دفاعی تاکید کنم. از تیمم پیروزی و تعادل خطوط دفاعی و حمله را در این بازی می خواهم.

پیم وربیک، سرمربی هلندی تیم ملی فوتبال عمان نیز در این نشست خبری گفت: یک بازی خوب برابر بهترین تیم قاره آسیا داریم. ژاپن در جام جهانی سطح بسیار عالی از خود نشان داد و عمان در بازی فردا برای کسب بهترین نتیجه کوشش می نماید. نقاط ضعف وقوت ژاپن را مورد آنالیز قرار دادیم و تا دقیقه پایانی بازی فردا مبارزه می کنیم. معتقدم عمان با وجود شکست در بازی نخست برابر ازبکستان صد درصد شانس صعود به مرحله بعدی جام ملت های آسیا را دارد.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 613

به "موریاسو: از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی دارم، فربیک: عمان صد درصد صعود می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موریاسو: از بازیکنان ژاپن انتظار زیادی دارم، فربیک: عمان صد درصد صعود می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید