میزان آلودگی به کرونا در مسکو 30 درصد کاهش یافته است

به گزارش مجله روگذر، معاون شهردار مسکو با اعلام بهبود روزافزون شرایط شیوع ویروس کرونا در پایتخت روسیه، گفت: طی دو ماه اخیر فرایند رشد موارد آلودگی در شهر منفی بوده و حدود 30 درصد کاهش یافته است.

میزان آلودگی به کرونا در مسکو 30 درصد کاهش یافته است

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، آناستازیا راکووا معاون شهردار پایتخت روسیه در امور توسعه اجتماعی امروز اعلام نمود که شرایط مسکو روز به روز بهتر می گردد و میزان آلودگی بیش از 30 درصد کاهش یافته است.

این مقام روس با اشاره به اینکه طی یک روز گذشته، 621 مورد جدید عفونت ویروس کرونا در پایتخت تأیید شده، اضافه کرد: بدین ترتیب، طی دو ماه گذشته، پویایی فرایند شیوع این بیماری در این شهر منفی باقی مانده است. تنها طی یک ماه اخیر، موارد آلودگی 31 درصد کاهش یافته است.

به گفته وی، 39.7 درصد موارد جدید آلودگی به ویروس کرونا در بین ساکنان 18 تا 45 ساله و 50.2 درصد موارد در میان شهفرایندان بالای 46 سال بوده است. موارد ابتلای بچه ها به بیماری کووید-19 نیز حدود 10 درصد است.

راکووا یادآور شد، علاوه بر این، یک هزار و 195 بیمار دیگر در شهر مسکو پس از گذراندن دوره درمان، از بیمارستان مرخص شدند تا تعداد کل افراد بهبود یافته در کل دوره شیوع این عفونت در پایتخت به 160 هزار و 913 نفر افزایش یابد. بدین ترتیب موارد بهبود بیماران مبتلا به کووید-19 در مسکو، همچنان در حال افزایش است.

به گفته وی، تعداد کل موارد آلودگی به ویروس کرونا در شهر مسکو، 226 هزار و 795 مورد است. البته متأسفانه در کل دوره شیوع این عفونت، 4 هزار و 27 نفر هم جان خود را از دست دادند.

در همین رابطه، سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه نیز امروز اعلام نمود که در کل دوران شیوع ویروس کرونا در این کشور، تا به امروز بیش از 21 میلیون و 700 هزار آزمایش برای تشخیص این آلودگی اجرا شده است که از این تعداد 253 هزار آزمایش فقط در طول یک روز گذشته اجرا شده است.

بر اساس این اطلاعات، حدود 275 هزار و 700 نفر از شهفرایندان هم به دلیل مظنون بودن به آلوده شدن به عفونت ویروس کرونا، تحت نظارت پزشکی باقی مانده اند، ولی علائم بالینی بیماری را نداشته و نیازی به درمان جدی ندارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1161

به "میزان آلودگی به کرونا در مسکو 30 درصد کاهش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میزان آلودگی به کرونا در مسکو 30 درصد کاهش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید