نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در گرو واکسن

به گزارش مجله روگذر، کنفدراسیون فوتبال آسیا به کشور های عضو خود اعلام نموده است لیگ قهرمانان آسیا تا اپریل 2021 برگزار نمی گردد و کشور ها تقویم لیگ داخلی خود را بر این اساس تنظیم نمایند.

نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در گرو واکسن

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، روزنامه الریاضیه عربستان در شماره امروز پنجشنبه خود به نقل از منابع مطلع اطلاع داد AFC ژوئن 2021 را به عنوان تاریخ جدید برگزاری فصل آینده رقابت های لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد نموده است، زیرا همزمان با سرانجام لیگ های داخلی کشور ها است.

این روزنامه اضافه نمود که AFC به فدراسیون های وابسته خود اطلاع داده است که لیگ قهرمانان تا اپریل سال آینده برگزار نمی گردد و از آن ها خواسته است تقویم داخلی خود را بدون اضافه کردن مسابقات قاره به آن تا تاریخ معین شده، تنظیم نمایند.

طبق اعلام الریاضیه، روز گذشته بحث و گفتگو بین کمیته مسابقات و کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیا برای پاسخ به سوالات بعضی از فدراسیون های محلی در خصوص تاریخ آغاز مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و سیستم آن اجرا شده است.

هنوز نحوه برگزاری فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا هم معین نشده است، اما طبق ادعای الریاضیه این موضوع به واکسن کرونا بستگی دارد:

در صورت عدم توزیع واکسن کرونا در سه ماه اول سال آینده 2021 مسابقات با همان سیستم متمرکز برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1429

به "نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در گرو واکسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در گرو واکسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید