نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 ، جزئیات زمان و مکان برگزاری بدون غایب بزرگ

به گزارش مجله روگذر، نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، 16 تا 19 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی این شهر برگزار می گردد. در این نمایشگاه 21 خودروساز، واردکننده و تولیدکننده موتورسیکلت حضور دارند.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 ، جزئیات زمان و مکان برگزاری بدون غایب بزرگ

بیت ران - رضا نوروزی: نشست خبری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، در تالار اصفهان محل دائمی نمایشگاه های بین الملی تهران برگزار و رویدادهای مهم آن اعلام شد.

شرکت های حاضر

در این نشست که با حضور مدیرعامل نمایشگاه برگزار گردید، از 21 شرکت خودروساز به عنوان شرکت کننده نام برده شد. نکته جالب غیبت سایپا در این رویداد است. علت حضور نداشتن سایپا، نبود فضای کافی عنوان شد.

شرکت های حاضر در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 ایران خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو، گروه بهمن و گروه ماموت به عنوان مجموعه های بزرگ تر اعلام شدند. البته گروه مدیران خودرو، گروه بهمن، کرمان موتور و گروه ماموت با تمام شرکت های زیرمجموعه خود در این رویداد حضور خواهندداشت. بعلاوه آرین موتور و تیگارد موتور نیز در این نمایشگاه حاضر هستند.

در گروه خودروهای کار و تجاری، شرکت ایران خودرو دیزل، آرین دیزل، شایان موتور و کامل دیزل به این رویداد خواهندآمد. در گروه تولیدکنندگان موتورسیکلت، شرکت نیکران موتور و ایران دوچرخ از زیر مجموعه های گروه بهمن حضور خواهدداشت.

تمهیدات سال جاری برای برگزاری

به گفته مسئولان برگزاری نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 برای برگزاری بهتر، تمهیداتی دیده شده، که نمایشگاه نسبت به پارسال بهتر برگزار گردد. این تمهیدات شامل افزایش دو برابری ظرفیت پارکینگ، همکاری با تاکسی های اینترنی برای ارائه تخفیف، همکاری با اتوبوس رانی و توسعه فضای محوطه نمایشگاه است.

برنامه های جانبی

این نمایشگاه برنامه های جانبی نیز خواهدداشت. بنابراعلام مسئولان، از جمله این برنامه ها، تست درایو برای خودروهای سبک و سنگین است. بعلاوه برای موتورسیکلت نیز تست درایو برگزار خواهدشد.

در نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 کلاب خودروهای کلاسیک هم احتمالا حضور خواهند داشت و در فضای محوطه خودروهای خود را به نمایش خواهند گذاشت. درخواست هایی هم برای انجام حرکات نمایشی از طرف فدراسیون ها وجود دارد که در حال آنالیز است و در صورت تامین فضا امکان حضور آن ها بالاست.

نمایشگاه خودرو اصفهان 1402، 16 تا 19 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی این شهر از ساعت 11 صبح تا 18 برگزار می گردد. در این نمایشگاه 21 خودروساز، واردکننده و تولیدکننده موتورسیکلت حضور دارند. این رویداد از نظر وسعت فضا، بزرگترین رویداد خودرویی برگزار گردیده سال جاری خواهد بود.

این نمایشگاه در 17 هزار مترمربع فضای سرپوشیده و 11 هزار و 500 مترمربع فضای سرپوشیده مفید برگزار خواهد شد. بعلاوه در این فضای نمایشگاهی، نزدیک به 30 هزار مترمربع فضای باز وجود دارد که بناست بعضی از غرفه ها به همراه برنامه های جانبی در آنها حاضر شوند.

تعرفه واردات قطعه خودرو بالا رفت / آنالیز تاثیر آن بر بازار

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی با 9 خودرو باز شد / فهرست قیمت علی الحساب خودروها

8 محصول نو ایران خودرو در سامانه یکپارچه به فروش می رسند / قیمت محصولات نو

شاین مکس ایران خودرو در سامانه یکپارچه عرضه می گردد / همه چیز درباره شاین مکس

موتور احتراق داخلی پیستونی خودرو را بشناسید؛ آنالیز کارکرد اجزای موتور

منبع: بیت ران
انتشار: 6 آبان 1402 بروزرسانی: 6 آبان 1402 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2343

به "نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 ، جزئیات زمان و مکان برگزاری بدون غایب بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خودرو اصفهان 1402 ، جزئیات زمان و مکان برگزاری بدون غایب بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید