نیمه اول بد بودیم، پنالتی درست بود

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران خالد شفیعی پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر استقلال تهران در استادیوم آزادی گفت: در نیمه اول خوب نبودیم استقلال بهتر از ما بود. آنها سوار بر بازی بودند و چندین موقعیت هم داشتند که به گل دست پیدا نکردند.

نیمه اول بد بودیم، پنالتی درست بود

وی اضافه نمود: اما در نیمه دوم این سپاهان بود که بر بازی مسلط شد. چندین موقعیت خوب را از دست داد و بالاخره توانست در دقایق سرانجامی به گل دست یابد.

شفعیی ادامه داد: با صحبت هایی که سرمربی تیم در بین دو نیمه با ما انجام داد توانستیم کاملا بر حریف مسلط شده و بازی را با پیروزی به سرانجام برسانیم.

مدافع تیم فوتبال سپاهان در خصوص پنالتی که داور از آن چشم پوشی کرد، گفت: اعتقاد دارم داور در چند قدمی حرکت خطای بازیکن استقلال بود اما اینکه چرا از کمکش نظر خواست متوجه نشدیم ولی پنالتی درست بود.

وی در خصوص اعتراض دانشگر به داور در مورد اینکه شفیعی او را گرفته است و پنالتی باید می گرفت، اضافه نمود: من اصلا خطایی بر روی دانشگر انجام ندادم اما فکر می کنم اتفاقاتی که این چند روز در مورد داوری پیش آمد سبب این صحبت ها شده است.

شفیعی اضافه نمود: از طرفداران سپاهان هم ممنون هستم که در تهران ما را تنها نگذاشته و در کنار ما بودند تا در پیروزی با آنها سهیم باشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 160

به "نیمه اول بد بودیم، پنالتی درست بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیمه اول بد بودیم، پنالتی درست بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید