امیدواری السدی ها: در تهران صعود می کنیم

به گزارش مجله روگذر، محمد غلام، مدیر باشگاه السد می گوید در فوتبال هیچ چیز محالی وجود ندارد. شکست خاتمه کار ما نیست و ما به بازیکنان اعتماد داریم و می دانیم که آنها در تهران می توانند به بازی برگردند.

امیدواری السدی ها: در تهران صعود می کنیم

به گزارش خبرنگاران ،بعد از باخت السد روزنامه های قطری همگی تیترهای اولشان را به بازی سه شنبه شب اختصاص دادند و همگی اظهار امیدواری کردند السد بتواند در بازی برگشت در استادیوم آزادی انتقام این شکست را از پرسپولیس ایران بگیرد.غیر از این بازیکنان، اعضای باشگاه و رسانه های قطری هم از حالا برای بازی برگشت کری می خوانند و می گویند در تهران جبران خواهند کرد.

خالد سلمان، ستاره سابق تیم ملی قطر و باشگاه السد:فریرا، سرمربی تیم در بازی با پرسپولیس نتوانست بازی خوانی درستی داشته باشد و این اشتباه او در نحو بازی و ساختار تیم معین بود.تاریخ نشان داده السد می تواند در تهران به بازی برگردد.آخرین دست آورد السد پیروزی 3 بر یک مقابل استقلال در استادیوم آزادی بود و این تیم به همراه ستاره هایش توانایی تکرار این برد را مقابل پرسپولیس را نیز دارد.

حمزه الصنهاجی،بازیکن السد:در حالت کلی ما بازی بدی انجام ندادیم. ما در هر دو نیمه بهترین عملکرد را داشتیم و موفق شدیم به دروازه رقیب نزدیک شویم و موقعیت هایی را ایجاد کنیم. اما شانس با ما یار نبود و این فرصت ها به گل تبدیل نشد.ما بازی رفت را باختیم اما ما یک بازی دیگر در تهران داریم و مثل این بازی که آنها ما را دوحه شکست دادند، ما نیز می توانیم در تهران آنها را ببریم. ما بازی خوبی انجام دادیم ولی بد شانسی و درخشش دروازه بان پرسپولیس مانع از پیروزی ما شد.

حسن الهیدوس:ما بازی را باختیم و از لیگ قهرمانان حذف نشدیم. ما یک بازی در ایران داریم و می توانیم این باخت را جبران کنیم. بازیکنان در این بازی با تمام قدرت بازی کردند و هیچ چیزی کم نگذاشتند ولی در نهایت باختیم.از تمام طرفدارانی که به استادیوم جاسم بن حمد برای حمایت از ما آمدند تقدیر و تشکر می کنم و به تمام آنها قول می دهیم که از تهران با کسب مجوز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا برگردیم.

محمد غلام،مدیر باشگاه السد:در فوتبال هیچ چیز محالی وجود ندارد. شکست سرانجام کار ما نیست و ما به بازیکنان اعتماد داریم و می دانیم که آنها در تهران می توانند به بازی برگردند. ما توانایی پیروزی در تهران و راهیابی به فینال را داریم.مثل بازی با استقلال که در بازی های خانگی نباخته بود پرسپولیس نیز در خانه نباخته است اما ما نشان می دهیم که مثل بازی با استقلال، پرسسپولیس را نیز در استادیوم آزادی شکست می دهیم.

جلیل العبودی ورزشی نویس روزنامه الوطن:نماینده قطر در حالی باخت که توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست یک حمله خوب و موثر انجام دهد و راه رسیدن به دروازه پرسپولیس را پیدا کند.السد در نیمه دوم با اضافه شدن حسن الهیدوس به حجم حملات خود از دو جناح پرسپولیس اضافه نمود اما دفاع منطقی مدافعین پرسپولیس و در راس آنها سید جلال حسینی مانع از دستیابی السد به گل شد. از آنچه می ترسیدم بر سرمان آمد. السد بهای هدر دادن موقعیت ها را زمانی داد که داور به خاطر خطا بر روی علیپور نقطه پنالتی را نشان داد و آن گل کشنده را خوردیم.السد بعد از دریافت گل به یک تیم عصبی تبدیل شد که راهی به دروازه پرسپولیس پیدا نمی کرد.هنوز یک نیمه دیگر برای تیم السد باقی مانده است.این تیم همچنان می تواند امیدوار به شکست پرسپولیس در خانه باشد.

حمید اسماعیل بازیکن السد:تیم های ایرانی معمولا در برابر ما باز بازی می کردند اما پرسپولیس در این دیدار کاملا تدافعی و بسته بود.فکر می کنم آنها مقابل طرفداران خودی،بازی هجومی تری را ارائه دهند و این اتفاق برای ما خوشایند خواهد بود،می توانیم از این موضوع به سود خود استفاده کنیم و نتیجه مورد نظرمان را بگیریم. البته، ما به اندازه ای که باید و شاید در این بازی خوب نبودیم اما حالا برای ارائه نمایشی در سطح بالاتر با انگیزه ای زیاد به تهران می رویم و با پیروزی به دوحه باز می گردیم. خوشبختانه برای به دست آوردن آمادگی، زمان خوبی در اختیار داریم و السد تا آن موقع مسلما در وضعیت بهتری قرار خواهد داشت؛ نکته حائز اهمیت این است که به بخت های خود برای صعود کاملا باور داشته باشیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 60

به "امیدواری السدی ها: در تهران صعود می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواری السدی ها: در تهران صعود می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید