نیکو کواچ: می خواهیم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم

به گزارش مجله روگذر، نیکو کواچ امیدوار است تیمش هر چه زودتر صدرنشین بوندس لیگا شود.

نیکو کواچ: می خواهیم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم

به گزارش خبرنگاران، نیکو کواچ در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل راسنبال لایپزیگ در هفته پیش روی بوندس لیگا از انتظار برای صدرنشینی هر چه زودتر در لیگ خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ گفت: تمامی بازیکنان بین المللی ما از تیم های ملی شان به سلامت بازگشته اند. فیلیپه کوتینیو و آلفونسو دیویس البته دیرتر از بقیه رسیدند. یک بازی مهم برای ما در پیش است. می دانیم در زمین لایپزیگ چه چیزی در انتظار ما خواهد بود. برای این بازی باانگیزه و آماده هستیم. با حضور یولین ناگلزمان آنها یک مربی عالی دارند. ما لایپزیگ را خیلی جدی می گیریم و می خواهیم پس از سرانجام بازی مقابل این تیم در صدر جدول باشیم.

وی در ادامه افزود: باید منتظر کوتینیو باشیم و پس از بازگشت با او درباره وضعیتش صحبت کنم. مطمئناً چنین سفری طاقت فرساست. من نمی توانم و نمی خواهم ترکیب تیمم را فاش کنم. گنابری بسیار خوب پیشرفت کرده است. او 23 سال سن دارد و هنوز می تواند پیشرفت کند. اینکه در دیدار اخیر دو گل برای آلمان به ثمر رساند، بسیار خوب است. نمی توانم بگویم در تمامی بازی ها فرصت حضور در میدان را به دست می آورد. ما یک ترکیب بسیار خوب در اختیار داریم، اما او زمان کافی به دست می آورد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 434

به "نیکو کواچ: می خواهیم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیکو کواچ: می خواهیم پس از بازی با لایپزیگ در صدر جدول باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید