هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم، اجرای آثار پرطرفدار

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری خواننده موسیقی پاپ آذربایجانی در حالی برگزار گردید که وی این بار از ترکیب نوازندگان جمهوری آذربایجان نیز در اجرای زنده خود استفاده نموده بود. ضمن اینکه اجرای حرکات آیینی هنرمندان بخش دیگری از این کنسرت را تشکیل می داد.

هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم، اجرای آثار پرطرفدار

رحیم شهریاری در این کنسرت که با اجرای چند اثر جدید نیز همراه بود، بیان نمود: من بیش از 20 سال است که در آمریکا و کانادا کنسرت برگزار می کنم و همواره سعی نموده ام استقلال و هویت کاری ام را حفظ کنم. هرگز موسیقی آذربایجانی را در هیچ کجای جهان به دلار نفروختم. بارها و بارها هم یشنهادات مختلفی را برای حمایت از جریان های مختلف دریافت نموده ام ولی همواره راستا و خط مشی خود را جلو رفته ام و تنها حامیان من خدا و مردم بوده و هستند.

این خواننده پس از اجرای قطعات قدیمی گفت: آلبوم جدیدم آماده انتشار شده است و پائیز سال جاری قطعا روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد و من امروز قطعاتی از آثار این آلبوم را می خوانم و می خواهم نظرات تان را هم در این باره بشنوم. به هر ترتیب هر بار در تهران و در برج میلاد روی صحنه می روم، تعداد مخاطب غیرآذری کنسرت هایم بیشتر و بیشتر می گردد. این حمایت همواره برای من خوشایند است. من در شهر تبریز هم کنسرت تابستانه داشتم و استقبال از این کنسرت ها در تبریز در این شرایط مالی و اجتماعی نشان می دهد که هنوز موسیقی بهترین راه برای سپری کردن لحظات است و این به من انرژی می دهد.

وی با قدردانی از مدیریت برج میلاد برای حضور در این کنسرت گفت: مدیرعامل برج میلاد در هیچ کنسرتی به سالن اجرای برنامه نیامده و نمی آیند ولی مفتخریم که ایشان همواره در اجراهای گروه آراز در سالن هستند و حمایت یک همشهری را از موسیقی اجدادی مان داریم و از ایشان ممنونیم.

تازه ترین کنسرت رحیم شهریاری به همت موسسه کامیاب بهاران و تهیه کنندگی علی حق شناس برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 617

به "هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم، اجرای آثار پرطرفدار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز موسیقی آذربایجانی را به دلار نفروختم، اجرای آثار پرطرفدار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید