هر بازی برای ما یک فینال است، مصدوم نداریم

به گزارش مجله روگذر، به گزارش خبرنگاران، محمد خرمگاه دوشنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک در ابتدای صحبت هایش نام کرد: از تفکرات قلعه نویی و خصیصه های اخلاقی و فنی ایشان کاملاً آگاه هستیم و می دانیم از این بازی چه چیزی می خواهیم. شرایط بازی طوری است که هر دو تیم نیاز به برد دارند، کاملاً این تیم را آنالیز کردیم و برای لحظه لحظه این بازی برنامه داریم؛ منصوریان و کادر فنی برای این دیدار بسیار تفکر کرده اند. امیدوارم فردا به دور از هر حاشیه ای یک روز خوب باشد. بتوانیم خوب بازی بکنیم و شرایطی رقم بزنیم که اگر مستحق باشیم با امتیاز از این شهر برویم.

هر بازی برای ما یک فینال است، مصدوم نداریم

خرمگاه در پاسخ به سوال خبرنگاری که نام کرد شاید کمتر کسی فکر می کرد که دو تیم گل گهر و آلومینیم اراک برای کسب سهمیه آسیا بجنگند! حالا این دو تیم فردا در لیگ برتر در رقابت های لیگ برتر مقابل هم صف آرایی می کنند و از سوی دیگر در رقابت های جام حذفی به هم خوردند که قرار است دو هفته بعد رو در روی هم قرار گیرند. نظرتان چیست؟ گفت: برای ما خیلی سخت است چرا که گل گهر تیم بسیار خوبی است و خیلی خوب فوتبال بازی می کنند و نقطه قوت در 3 خط شان دارند.

وی ادامه داد: این تیم بسیار خوب فوتبال بازی می کند، در همه خطوطش مهره های خیلی خوبی دارد، تفکرات قلعه نویی هم از این بازیکنان یک تیم خیلی خوب ساخته است. هیچ کس انتظار نداشت این دو تیم بتوانند در لیگ نتیجه بگیرند، این فقط به تلاش، زحمت و کار مستمر بر می گردد.

خرمگاه در پاسخ به خبرنگاری که نام کرد شما در 10 بازی اخیر شکست نداشتید با توجه به اینکه گل گهر و آلومینیوم برای کسب سهمیه می جنگند، شاید بتوان گفت دیدار فردا فینال کسب سهمیه آسیا برای دو تیم گل گهر و آلومینیوم باشد، خودتان پیشبینی تان از این دیدار حساس چیست؟ آیا فردا هم این فرایند شکست ناپذیری را ادامه خواهید داد؟ گفت: ما برای هر روز بهتر شدن تلاش می کنیم، اصلاً دنبال رکورد نیستیم، دنبال این نیستیم که بگوییم ما شکست ناپذیر هستیم یا گُل نخوردیم.

وی ادامه داد: هر بازی برای ما یک فینال است و در هر بازی سعی می کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم، تلاش می کنیم بتوانیم اول گل نخوریم بعد بتوانیم گل بزنیم و برنده بازی باشیم؛ در همه بازی ها تفکرات این است و منصوریان تفکراتش را به تیم القا کرده است. فینال گونه بازی به بازی جلو می رویم. اصلاً مهم نیست که چه اتفاقاتی در گذشته افتاده در حال حاضر بازی فردا برای ما مهم هست.

وی ادامه داد: امیدوارم بازی فردا به دور از حاشیه باشد که بتوانیم با امتیاز از این دیدار بیرون بیاییم.

مربی آلومینیوم در مورد مصدوم و محروم های تیم شان نام کرد: همه بازیکنان مان را در اختیار داریم حتی ربیخواه مصدوم هم برای این بازی به تیم اضافه شده است.

وی در پایان اضافه نمود: امیدوارم که داوری بازی به خاطر بیانیه ای که تیم گل گهر بابت 3 هفته گذشته اش که ضرر کرده، داده است، جوری نباشد که ما ضرر کنیم. در واقع ما متضرر بازی های قبلی گل گهر نباشیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 مرداد 1400 بروزرسانی: 9 مرداد 1400 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1785

به "هر بازی برای ما یک فینال است، مصدوم نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر بازی برای ما یک فینال است، مصدوم نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید