هشدار روزنامه نگار قطری به السد: پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش تیم متفاوتی می شود

به گزارش مجله روگذر، نایف الثانی روزنامه نگار قطری در تحلیل از مسابقه تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر نوشت: السد باید بداند که در تهران با شرایط متفاوتی روبرو می شود.

هشدار روزنامه نگار قطری به السد: پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش تیم متفاوتی می شود

به گزارش خبرنگاران, این روزنامه نگار قطری در یادداشتی که در روزنامه الرایه نوشته شده آورده است, بازی روز سه شنبه تیم های پرسپولیس ایران و السد برای کننده قطر اهمیت زیادی دارد. همه به دنبال حمایت از السد برای حضور قدرتمند در این بازی هستند. فدراسیون فوتبال برنامه بازی های السد در لیگ را تغییر داده و حتی تیم ملی از ملی پوشان السد در فیفا دی استفاده نمی کند تا آنها با تمام قدرت برای رویارویی با کننده ایران آماده باشند، با این وجود نباید فراموش کنیم که اهمیت بازی رفت بسیار زیاد است. در این مسابقه السد به حمایت همه جانبه تماشاگران نیاز دارد تا با اندوخته مناسبی به بازی برگشت بیندیشد.

فراموش نکنیم که پرسپولیس در تهران و مقابل طرفدارانش شرایط کاملاً متفاوتی خواهد داشت. حمایت طرفداران ایرانی بسیار پرشور و بی نظیر است. آنها نقش مهمی در استراتژی بازی برگشت پرسپولیس خواهند داشت و این تیم را دگرگون می کنند. اگر بازی رفت با نتیجه مطمئنی در دوحه تمام نشود کار در مسابقه برگشت سخت خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران, دیدار رفت تیم های فوتبال السد و پرسپولیس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 18:45 فردا (سه شنبه) در دوحه آغاز می شود. دیدار برگشت نیز در تاریخ یک آبان ماه در تهران برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 58

به "هشدار روزنامه نگار قطری به السد: پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش تیم متفاوتی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار روزنامه نگار قطری به السد: پرسپولیس در تهران و مقابل هوادارانش تیم متفاوتی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید