تور استرالیا ارزان: همسفر با گودزیلا؛ از فلوریدا تا استرالیا

به گزارش مجله روگذر، گودزیلایی که از دیوار صاف بالا می رود هم می تواند همسفر خوبی باشد.

تور استرالیا ارزان: همسفر با گودزیلا؛ از فلوریدا تا استرالیا

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

وقتی بحث سفر می گردد گزینه های زیادی برای یافتن همسفر وجود دارد؛ می توان آخر هفته ای عاشقانه با شریک زندگی داشت یا می توان با دوستان برای سفری هیجان انگیز به خارج از شهر زد. اما جهانگردی با دوستی خیالی فقط از هنرمندی خلاق برمی آید.

کیران موری (Kieran Murray) استرالیایی، فیلمساز و متخصص جلوه های ویژه، گودزیلایی به نام رایان (Ryan Godzilling) را با حقه های عکاسی به جهان آورده است.

موری اصالتاً اهل بریزبن است اما اکنون در نیویورک زندگی می نماید. او پس از سفر به شیکاگو و تماشا عروسک گودزیلای پلاستیکی در مغازه سوغاتی فروشی، ایده ساختن رایان گودزیلا را در فکر پرورد. او تصمیم گرفت با آشنای جدیدش از منظره ها و جاذبه ها در سفر عکس بگیرد و بدین ترتیب مهارت های فتوشاپش را تقویت کند.

موری می گوید: نامش را رایان گودزیلا گذاشتم و مسخره ترین شخصیت ممکن برای این موجود بزرگ الجثه را برایش در نظر گرفتم. او همواره مست است، عاشق ماهی است، از فیلم های ترسناک خوشش نمی آید، نسبت به ظاهرش وسواس دارد و خیلی زمان می برد تا آماده گردد.

او کاملاً عجیب و دوست داشتنی است اما همچنان بعضی خصوصیات گودزیلای سنتی، مثل میل به خراب کردن، را دارد. از زمان به جهان آمدن رایان، آنها سه سالی هست که به نقاط مختلف جهان سفر نموده اند؛ از آمستردام و لندن و لاس وگاس گرفته تا لاهویا (La Jolla)، جزیره استردبروک شمالی، سن آنتونیو، فلوریدا و مادرید.

آماده شدن هر عکس حدود یک تا چهار ساعت وقت می برد. موری می گوید که همواره سعی می نماید تصویری غیرمنتظره، خاص و جالب بیافریند: من بعلاوه عکس هایی که نشان دهنده شخصیت رایان هستند را دوست دارم؛ مثل آنها که ساعت ها دوش می گیرد یا به زیبایی روی یخ اسکی می نماید.

موری دو سال پیش ویدیویی ساخت که در آن رایان گودزیلا از مردم می خواهد که با لهجه استرالیایی صحبت نمایند. موری بعلاوه گفت آخرین هدف این پروژه آن است که پایان رایان گودزیلا با قهرمانش، رایان گاسلینگ (Ryan Gosling) بازیگر، ملاقات کند که برترین عکس خواهد بود.

اطلاعات بیشتر درباره ماجراجویی های موری و رایان را می توانید در صفحه اینستاگرامشان ببینید.

منبع: کجارو / lonelyplanet
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2109

به "تور استرالیا ارزان: همسفر با گودزیلا؛ از فلوریدا تا استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: همسفر با گودزیلا؛ از فلوریدا تا استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید