همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و بانک خاورمیانه برای ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان

به گزارش مجله روگذر، تفاهم نامه همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و بانک خاورمیانه امضا شد.

همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و بانک خاورمیانه برای ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان

بر اساس توضیحات علی اصغر خامنوی مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار، این تفاهم نامه سه جانبه به منظور هم افزایی امکانات و منابع باهدف ساخت یک مدرسه 6 کلاسه در استان سیستان و بلوچستان و ترویج فرهنگ مدرسه سازی، میان جامعه نیکوکاری ابرار، بانک خاورمیانه و اداره کل نوسازی مدارس استان سیستان و بلوچستان منعقدشده است.

مدیرعامل جامعه نیکوکاری ابرار اضافه کرد: این مدرسه قرار است در شهر نیک شهر ساخته گردد. نداشتن مدرسه ایمن در مقطع متوسطه اول و دوم، یکی از مسائل دانش آموزان این روستا است. درنتیجه ساخت مدرسه روستا در مقطع متوسطه در دستور کار نهاده شد.

او توضیح داد: در این همکاری، بانک خاورمیانه تأمین بخشی از منابع مالی موردنیاز را متعهد شده است. جامعه نیکوکاری ابرار هم با به کارگیری تجربیات پیشینش در این حوزه، نقش تسهیلگر، هماهنگی و نظارت عالی بر فرایند انجام پروژه را عهده دار است.

خامنوی ساخت 13 مدرسه در منطقه سیل زده استان سیستان و بلوچستان را، برنامه ابرار در حوزه مدرسه سازی، در سال 1399 معرفی کرد و گفت: پس از بازدید رئیس اتاق ایران از منطقه سیل زده در استان سیستان و بلوچستان در ماه های پایانی سال 1398، تعهد ساخت 13 مدرسه در این استان در دستور کار این جامعه نیکوکاری نهاده شد.

او همچنین بابیان اینکه جامعه نیکوکاری ابرار تا به امروز 25 بنای آموزشی، فرهنگی، مذهبی و تولیدی را در روستاهای مناطق کمتر برخوردار کشور ساخته است، گفت کوشش شده تا برای ساخت این مدارس، بستر مناسبی برای مشارکت فعالان مالی علاقه مند ایجاد گردد.

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 13 آبان 1399 بروزرسانی: 13 آبان 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 1279

به "همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و بانک خاورمیانه برای ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری جامعه نیکوکاری ابرار و بانک خاورمیانه برای ساخت مدرسه در سیستان و بلوچستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید