هنر قانع کردن در 40 ثانیه ، شرلوک محبوب ترین آهنگ تلویزیونی بریتانیا شد

به گزارش مجله روگذر، آهنگ اصلی سریال جنایی شرلوک به عنوان محبوب ترین آهنگ اصلی در تاریخ تلویزیون بریتانیا از سوی مردم برگزیده شد.

هنر قانع کردن در 40 ثانیه ، شرلوک محبوب ترین آهنگ تلویزیونی بریتانیا شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از آبزرور، شرلوک بر اساس داستان های سر آرتور کانن دویل بین سال های 2010 تا 2017 در چهار فصل و 17 قسمت از شبکه بی بی سی پخش و بسیار پسندیده شد. آهنگ اصلی و تکرارشونده این سریال با کنار زدن رقیبانی قدرتمند چون دکتر هو و رابین از جنگل شروود در نظرسنجی مجله رادیو تایمز (با همکاری موسسه فیلم بریتانیا) به عنوان محبوب ترین برگزیده و در یک ویژه برنامه معرفی گردید.

مایکل پرایس، یکی از آهنگسازان شرلوک با حضور در ویژه برنامه معرفی برترین آهنگ های اصلی تاریخ تلویزیون بریتانیا از تمام خوانندگان رادیو تایمز برای رای دادن به آهنگ اصلی این سریال تشکر و از کسانی عذرخواهی کرد که سریال و آهنگ محبوب آنها در این نظرسنجی رای نیاورده است. او در عین حال اعتراف کرد که به یک سریال قدیمی مربوط به دهه 1970 رای داده است. دیوید آرنولد دیگر آهنگساز شرلوک است.

آهنگ سال 1963 دکتر هو به آهنگسازی دلیا دربی شایر و ران گرینر که در بسیاری از نظرسنجی های پیشین پیروز شده بود در پله اول قرار بگیرد، این بار دوم شد و رابین از جنگل شروود در رده سوم ایستاد. هوارد گودال، آهنگساز تحسین شده و برنده جایزه بریتانیایی تفاوت آهنگ های محبوب مردم را با دیگر موسیقی ها داشتن هنر قانع کردن در 40 ثانیه دانست.

در میان 10 آهنگ برتر و برگزیده مردم، فقط دو مورد مربوط به هزاره سوم و پس از 2000 است؛ شرلوک که اول شد و پولدارک 2015 به آهنگسازی آن دادلی که در رده شش نهاده شد. برنامه فوتبالی مچ آف د دی یا مسابقه روز هم با آهنگسازی بری استالر در صندلی دهم ایستاد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 259

به "هنر قانع کردن در 40 ثانیه ، شرلوک محبوب ترین آهنگ تلویزیونی بریتانیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنر قانع کردن در 40 ثانیه ، شرلوک محبوب ترین آهنگ تلویزیونی بریتانیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید