واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است

به گزارش مجله روگذر، مهاجم تیم فوتبال استقلال به احتمال گلزنی اش در دربی و اجرای شادی معروفش واکنش نشان داد.

واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، ارسلان مطهری پس از برد یک بر صفر استقلال مقابل صنعت نفت آبادان که در ورزشگاه آزادی رقم خورد، گفت: دیدار سختی بود و با تیم خوب صنعت نفت بازی داشتیم که نسبت به ابتدای فصل عملکرد بهتری ارائه می کند. سه امتیاز این دیدار برای مان خیلی حساس بود و باید کسب می کردیم و این هدیه تولدم بود.

وی با اشاره به اینکه آمارهای مربوط به نسبت تعداد گل هایش به دقایق حضور در ترکیب استقلال را ندیده است، درباره کم بازی کردن برای این تیم گفت: من نباید به این سؤال جواب بدهم. به هر حال نظر کادر فنی است و من همه تلاشم را می کنم تا در دقایقی که در بازی هستم، بتوانم بهترین عملکرد را داشته باشم، چون می دانم بیرون از ورزشگاه هواداران منتظر هستند با یک حرکت ما که تبدیل به گل می شود، بالا بروند. اینکه شما در آن گل تأثیرگذار باشید، خیلی مهم است.

مطهری در پاسخ به این سؤال که آیا در دربی شادی معروفش پس از گلزنی یعنی گیتار زدن را انجام خواهد داد یا نه، شرح داد: تمام تلاشم را می کنم تا بهترین عملکردم را داشته باشم.

وی درباره دیدار آینده تیمش با پرسپولیس گفت: تمام بازی ها برای ما حساس است. این بازی هم سه امتیازی است و باید سه امتیازها را جمع کنیم. در واقع باید باهوش باشیم و عجله نکنیم. ما باید برنامه ریزی شده و با تمرکز بالا به میدان برویم و همین را حفظ کرده و حتی آن را صعودی تر کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2083

به "واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش مهاجم استقلال درباره گیتار زدن در دربی، مطهری: بازی با پرسپولیس 3 امتیازی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید