ویژگی های تازه اندروید 13 لو رفت!

به گزارش مجله روگذر، گوگل اخیرا تازهترین سیستم عامل اندروید 12 را عرضه نموده است و اکنون سازندگان گوشی های هوشمند سامسونگ، نسخه به روز شده رابط یا پوسته های سفارشی خود را بر اساس نسخه تازه اندروید منتشر می نمایند.

ویژگی های تازه اندروید 13 لو رفت!

به گزارش خبرنگاران، در حالی که عرضه اندروید 12 همچنان ادامه دارد، این غول فناوری کار بر روی نسخه آینده سیستم عامل اندروید را شروع نموده است. بعضی از ویژگی های اندروید 13 قبلا بصورت آنلاین منتشر شده است. اخیرا سایت Android Police در گزارش نوی اعلام نموده که اندروید 13 جدا از اضافه شدن ویژگی های نو، از نظر رابط کاربری نیز تغییراتی خواهد داشت. بعلاوه گزارش شده که گوگل اندروید 13 آینده را با ظاهر نوی در منوی انتخابگر خروجی (output picker) منتشر خواهد نمود.

منظور از انتخابگر خروجی صدا، دکمه ای است که در گوشه سمت راست بالای پخش کننده رسانه ظاهر می گردد. این ویژگی همچنان به همان روش قبلی کار می نماید، اما به نظر می رسد دکمه آن در پخش کننده رسانه از بین رفته است. توجه داشته باشید که اندروید 13 هنوز چند ماه تا اولین پیش نمایش به وسیله توسعه دهنده اش فاصله دارد، بنابراین ممکن است این طراحی نو همچنان با تغییراتی همراه باشد. لغزنده های تغییر صدا نیز ظاهر متفاوت تری نسبت به قبل خواهند داشت.

دستگاه های قطع شده از گوشی، اکنون خاکستری شده اند و دیگر با عنوان disconnected علامت گذاری نمی شوند. نماد های گرد نیز ناپدید شده اند و دستگاه خروجی انتخاب شده اکنون یک علامت دارد تا معین کند کدام دستگاه فعال است. این طراحی نو با هدف بهبود تجربه کاربری، عملکرد شفاف تر گزینه ها و سازگاری با سایر عناصر سیستم عامل اندروید اجرا شده است. منتظر ارائه اطلاعات بیشتری در مورد معینات سیستم عامل اندروید 13 خواهیم بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 2 فروردین 1401 بروزرسانی: 2 فروردین 1401 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 2044

به "ویژگی های تازه اندروید 13 لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویژگی های تازه اندروید 13 لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید