سرانجام جام باشگاه های والیبال آسیا، کار بزرگ ورامین

به گزارش مجله روگذر، تیم شهرداری ورامین توانست با پیروزی مقابل نماینده ژاپن عنوان قهرمانی جام باشگاه های والیبال آسیا را کسب کند. عصر امروز (آدینه، ششم اردیبهشت ماه) تیم والیبال شهرداری ورامین توانست با شکست دادن حریف قدرتمند ژاپنی خود عنوان قهرمانی رقابت های جام باشگاه های والیبال آسیا 2019 در چین تایپه را از آن خود کند، آنهم در شرایطی که حریف بازیکنی مثل کوبیاک را در ترکیب داشت و همین موضوع کار را برای نماینده ایران سخت نموده بود.

سرانجام جام باشگاه های والیبال آسیا، کار بزرگ ورامین

شاگردان محمدی راد که دو ست نخست بازی را به تیم پاناسونیک ژاپن واگذار نموده بودند و در شرایطی که جو سالن هم به سود تیم ژاپن بود ، با بازگشتی فوق العاده به جریان بازی در سه ست پیاپی یاران کوبیاک را شکست داده و عنوان قهرمانی را از آن خود کردند. این پیروزی انقدر برای حریف ژاپنی سنگین تمام شد که کوبیاک و هم تیمی هایش برای زمان کوتاهی شادی والیبالیست های ایران را خراب کردند و با اعتراض به داور، سعی در برگرداندن امتیاز داشتند که البته راه به جایی نبردند.

تیم شهرداری ورامین در مرحله دوم این رقابت ها با حساب سه بر دو نتیجه را به این رقیب ژاپنی واگذار نموده بود اما، توانست در بازی فینال با درخشش بازیکنانی جون پوریا فیاضی شکست خود را جبران نموده و با پیروزی دو بر سه مقابل نماینده ژاپن عنوان قهرمانی را کسب کند.

نتایج پنج ست این دیدار با توضیح زیر است:

ست اول: 20 - 25 پاناسونیک ژاپن

ست دوم: 16 - 25 پاناسونیک ژاپن

ست سوم: 25 - 22 شهرداری ورامین

ست چهارم: 25 - 20 شهرداری ورامین

ست پنجم: 16 - 14 شهرداری ورامین

12

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: rugozar.ir شناسه مطلب: 266

به "سرانجام جام باشگاه های والیبال آسیا، کار بزرگ ورامین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام جام باشگاه های والیبال آسیا، کار بزرگ ورامین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید